۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

مشکلات حوزه دریایی بنادر خوزستان بررسی شد

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر خوزستان‎ از برگزاری نشست مشترک مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیران دریایی بنادر خوزستان خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۳۸۳۲
مشکلات حوزه دریایی بنادر خوزستان بررسی شد
به گزارش مانا، ابوطالب  گرایلو با اشاره به نشست مشترک مدیرکل اموردریایی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیران دریایی بنادر خوزستان، با هدف بررسی راهکارهای پیشنهادی برای رفع چالش ها و مسائل دریایی بنادر استان و بهبود خدمات رسانی گفت: طی سفر مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مجتمع بندری امام خمینی(ره)، آخرین وضعیت دریایی این مجتمع بزرگ بندری در بخش های مختلف خدمات رسانی به مشتریان به اطلاع وی رسید.
وی افزود: دراین نشست  راه های عملی و شیوه های مدیریتی به منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات رسانی به آنان و تسهیل در رفع مشکلات موجود، برای تصویب نهایی در سازمان بنادر و دریانوردی ارائه شد.
معاون دریایی و بندری، بازدید میدانی از وضعیت شناورهای خدمات رسان و راهنمابر، مشاهده ی روند های اجرایی در بخش های مختلف از جمله تعمیر و نگهداری، بازرسی و کنترل کشتی ها، آب نگاری و لایروبی را از دیگر برنامه های مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه طی این سفر برشمرد.
گرایلو همچنین در تشریح اهداف این نشست های مشترک و بازدید ها که با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه انجام شد، تمرکز بر چالش های بخش های مختلف حوزه دریایی، برطرف کردن نارسایی و کمبودها در این بخش ها و تدوین برنامه بودجه بندی برای هزینه کرد به منظور رفع کمبودها را از اهم این اهداف عنوان کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار