۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

اسکله غیرمجاز تفریحی در حریم ساحل گناوه تخریب شد

با حکم قضایی یک اسکله غیرمجاز تفریحی به همراه تاسیسات متعلقه در ساحل گناوه تخریب شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۴۷۵
اسکله غیرمجاز تفریحی در حریم ساحل گناوه تخریب شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب گناوه، در تخریب با حکم قضایی یک اسکله غیرمجاز تفریحی به همراه تاسیسات متعلقه اظهار داشت: تخریب این واحد برای مبارزه با تصرفات غیرمجاز دریا و سواحل اجرا شده است.
خدارحم گزدرازی افزود: تخریب این واحد پس از تشکیل پرونده و با صدور کیفرخواست برای متهم به اتهام تصرف غیرمجاز دریا و حریم آن برابر رای صادره دادگاه و تائید آن از سوی دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر انجام و اقدام به رفع تصرف و اعاده به حالت سابق شد.
وی گفت: احداث این واحد علاوه بر تصرف حریم دریا، مشکلات اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده و فضای زیبای ساحل را مخدوش کرده بود.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه اظهارداشت: به تمامی کسانی که قصد سرمایه گذاری و یا ایجاد بنا و تاسیسات در حریم دریا یا رودخانه را دارند، توصیه می شود از قبل تمامی استعلام های لازم را از ادارات مربوطه بگیرند.
وی ادامه داد: به افراد حقیقی و حقوقی نیر هشدار داده می شود درصورت تصرف دریا و رودخانه و حریم آنها نسبت به صدور حکم و قلع و قمع بناهای احداثی اقدام خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه بیان کرد: از ادارات و متولیان زمین های دولتی، حریم دریا و رودخانه ها خواسته می شود به صورت منظم و مرتب نسبت به بازدیدهای روزانه از این حوزه ها اقدام و درصورت مشاهده هرگونه تصرف و ساخت وسازهای غیرمجاز اقدام های قانونی بعمل آورند تا هرچه سریع تر برخوردهای لازم صورت گیرد.
برچسب ها: بوشهر گناوه اسکله
ارسال نظرات
آخرین اخبار