۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

ورود سرمایه گذاران برای توسعۀ شرکت های بندری هلند

بندر روتردام هلند برای توسعۀ شرکت های بندری این کشور با سرمایه گذاری 75 میلیون یورویی با تعدادی از سرمایه گذران همکاری می کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۲۰۵
ورود سرمایه گذاران برای توسعۀ شرکت های بندری هلندبه گزارش گروه بین الملل مانا، بندر روتردام هلند با همکاری بانک NIBC این کشور و حضور شرکت های رویال Doeksen، Peter Goedvolk، Luc Braams و شرکت توسعۀ منطقه ای InnovationQuarter برای رشد سریع عملکرد بندر روتردام، و شرکت های فناورانه در بودجۀ این بندر 75 میلیون یورو سرمایه گذاری می کند تا به رشد اقتصادی آن نیز کمک شایانی کند.
بر اساس این گزارش و به نقل از بانک NIBC، سرمایه گذاری 75 میلیون یورویی صرف ساخت 10 تا 15 شرکت فناورانۀ بندری در هلند و بلژیک خواهد شد. افزون بر آن، به منظور کسب سود بهینه برای سرمایه گذاران این هزینه در شرکت هایی که عملیات پایدار دارند صرف می شود.
بر همین اساس، مدیر بندر روتردام گفت: رشد آسیا، ترانزیت انرژی، ادغام زنجیره های لجستیکی و اقتصاد چرخشی به دنبال عملیات بندری حاصل می شوند. این گرایش ها با وجود متحمل شدن مجموعه ای از خطرات، فرصت های جدیدی را نیز ایجاد خواهند کرد که می خواهیم بندر روتردام در آن پیشتاز باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار