روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

تجهیز بنادر عدن به جرثقیل های پیشرفته

بنادر عدن و مناطق ویژۀ اقتصادی (APSEZ) که از بزرگترین مراکز توسعه دهندۀ بندری هند به شمار می آیند سه «جرثقیل زیر بشکهای راه آهن نصب شده» موسوم به (RMGC) را در ترمینال کانتینری- ریلی در بندر Mundra اضافه می کنند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۴۵۹
تجهیز بنادر عدن به جرثقیل های پیشرفتهبه گزارش گروه بین الملل مانا، سه جرثقیل موسوم به RMGC که انتظار می رود تا پایان ماه جاری سال 2016 میلادی فعالیت خود را در بندر Mundra آغاز کنند در هفتمین روز از ماه اکتبر و با هدف مدیریت کانتینرهای انبار داخلی تحویل داده شدند.
بر اساس این گزارش، Mundra تنها بندر در کشور هند است که به زیرساخت های قرن 21 مجهز است و افزودن سه دستگاه جرثقیل به این بندر می تواند تغییراتی عملیاتی را در عملکرد حمل ریلیِ کانتینر ایجاد کند.
این گزارش در ادامه به نقش جرثقیل ها در تخلیۀ سریع کانتینرها و نیز تسریع بازگشت قطارهای کانتینری اشاره کرد و افزود: APSEZ که در گروه بنادر سبز قرار گرفته و با برق فعالیت می کند در تلاش است تا استفاده از کربن را در دستگاه های ریلی به حداقل برساند.
گفتنی است جرثقیل ها ضمن تجهیز به بالابرنده های دوقلو، ظرفیتی برابر 65 MT دارند و بزرگترین و کارآمدترین دستگاه ها در حوزۀ حمل ریلی کانتینر به حساب می آیند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار