۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

75 درصد مردم گناوه از دریا ارتزاق می کنند

مدیر اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: درصورت اجرایی شدن طرح توسعه بندر گناوه، فعالیت تجاری در این منطقه رونق مضاعفی خواهد گرفت.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۹۴۶۳
 75 درصد مردم گناوه از دریا ارتزاق می کنندبه گزارش مانا مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از تاسیسات بندری بنادر ریگ، گناوه و دیلم گفت: در سفر به استان بوشهر مباحث مختلفی در ارتباط با بنادر این استان بخصوص در زمینه ایمنی و ایجاد امکانات و تجهیزات مورد نیاز اطفای حریق وتامین ماشین آلات بررسی و مدنظر قرار گرفت.
محمد سعید نژاد افزود: در بازدید از بنادر استان بوشهر طرح های توسعه ای ارایه شده مورد بررسی قرار گرفت. 
در حاشیه این بازدیدها، مدیر اداره بندر و دریانوردی گناوه با ارایه گزارشی از مشکلات و نیازهای امور بندری گناوه اظهار داشت: به لحاظ موقعیت تجاری و گردشگری و باتوجه به اینکه 75 درصد مردم این شهرستان از دریا ارتزاق می کنند، طرح توسعه این بندر در دستور کار قرار گرفته که مستلزم تامین اعتبار است.
نورالله اسعدی بااشاره به الحاق توسعه بندر گناوه خاطر نشان کرد: برای الحاق توسعه بندر گناوه ، 51 هکتار زمین در غرب اداره پیش بینی شده که سند آن اخذ و مشاور طرح مطالعه نیز انتخاب شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: درصورت اجرایی شدن طرح توسعه بندر گناوه ، فعالیت تجاری در این منطقه رونق مضاعفی خواهد گرفت.
اسعدی یادآورشد: تعداد یک هزار و 50 شناور تجاری دراین اداره به ثبت رسیده که یک هزار شناور چوبی و مابقی فلزی هستند. همچنین تعداد شناورهای صیادی را 20 فروند و قایق صیادی در این بندر را 250 فروند اعلام کرد.
برچسب ها: گناوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار