۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

افزایش صادرات کالاهای غیر نفتی از پارس جنوبی در مرداد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از گمرک پارس جنوبی 12 درصد افزایش یافت.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۸۵۵۳
افزایش صادرات کالاهای غیر نفتی از پارس جنوبی در مرداد
به گزارش خبرنگارمانا از بوشهر، مهدی یوسفی جایگاه گمرک پارس جنوبی در میان سایرگمرکات کشور دارای رتبه نخست دانست و اظهار داشت: یک میلیون و 174 هزار و 216 تن محصولات غیر نفتی در مرداد امسال از گمرک پارس جنوبی صادر شده که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 12 درصدی را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: مرداد امسال 650 میلیون و 699 هزار دلار کالاهای غیر نفتی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صادر شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: در مردادماه امسال مجموعا یک میلیون و 958 هزار تن میعانات گازی و کالاهای غیرنفتی به ارزش یک میلیارد و 27 میلیون و 413 هزار دلار از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی رشد شش درصدی را نشان می‌دهد.
براساس این گزارش، هوی‌اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول،میعانات گازی، کود اوره، بوتان، پروپان، پارازایلین، سیمان و متانول از مهمترین محصولات صادراتی این منطقه است .
برچسب ها: پارس جنوبی
ارسال نظرات
آخرین اخبار