۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

یادداشت تفاهم دی پی ورلد و TIPCتایوان امضا شد

یادداشت تفاهم برای توسعه ترمینال تایوان بین دی پی ورلد و نمایندگان شرکت دولتی بنادر بین المللی تایوان TIPC به امضا رسید.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۷۸۵۲
 یادداشت تفاهم دی پی ورلد و TIPCتایوان امضا شد
به گزارش گروه بین الملل مانا لویدزلیست نوشت: دی پی ورلد-اپراتورجهانی بنادر و شرکت دولتی بنادر بین المللی تایوان TIPCبرای توسعه ترمینال هفت، بندر Kaohsiung تایوان با یکدیگر به توافق رسیدند.
یکی از مقامات دی پی ورلد با اشاره به امضای این تفاهم نامه و درعین حال خودداری از ذکر جزئیات خاطر نشان کرد: تفاهم نامه مذکورآغازیک تلاش مشترک برای یافتن فرصت های تجاری و رشد زیرساختاری بندر تایوان و درعین حال تقویت پتانسیل های تجاری این کشوراست.
وی در ادامه افزود: ضمن برخورداری از یک موقعیت عالی استراتژیکی، بندر Kaohsiung دارای ظرفیت کانتینری کافی برای کمک به رشد سریع تایوان است و اگرچه هنوزتوانایی لازم برای رشد و توسعه ناشی از پذیرش کشتی های کانتینری ultra-vesselرا ندارد اما پتانسیل کافی برای بهره مند شدن از کارآمدی عملیاتی ما را در منطقه دارد.
سلطان احمد بین سلیمان رئیس دی پی ورلد دراین خصوص اظهارداشت: استراتژی ما در توسعه موقعیتهای تجاری مطلوب مشتریانمان، خدمت رسانی به تجارت جهانی وداشتن توانایی برای مدیریت کردن نسل جدیدی ازکشتیهایultra-vessel نشان دهنده این مطلب است که ما چگونه در آینده سرمایه گذاری خواهیم کرد.
ناگفته نماند بندر Kaohsiungتایوان در سال 2015 سیزدهمین بندر بزرگ جهان شناخته شد و جابجایی 10.3 میلیون TEUاز کل 14.5 میلیونTEU جابجایی کانتینری تایوان را بر عهده دارد.
این گزارش در آخر با اشاره به فعالیت های دی پی ورلد نوشت: دی پی ورلد حوزه فعالیت خود را به آسیا نیز گسترانده است و 26 ترمینال در 11 کشورقاره آسیا و شبه جزیره هند با ظرفیت جابجایی کانتینری 35 میلیون TEU مشغول فعالیت هستند.
برچسب ها: دی پی ورلد تایوان
ارسال نظرات
آخرین اخبار