روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
رئیس اداره محیط زیست دریایی استان بوشهر:

طرح پایش میکروبی آب‌های ساحلی استان بوشهر اجرا شد

رئیس اداره محیط زیست دریایی استان بوشهر گفت: در راستای پایش میکروبی سواحل استان بوشهر طرح پایش میکروبی آب‌های ساحلی استان بوشهر در 10 شناگاه اجرا شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۵۱۵۳
طرح پایش میکروبی آب‌های ساحلی استان بوشهر اجرا شدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، امین طلاب با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین ساحل با خلیج فارس است اظهار داشت: سواحل این استان ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف اقتصادی، تفریحی، تجاری و حمل و نقل دریایی فراهم کرده است.
وی گفت: در راستای پایش میکروبی سواحل استان بوشهر طرح پایش میکروبی آب‌های ساحلی استان بوشهر در 10 شناگاه اجرا شد.
رئیس اداره محیط زیست دریایی استان بوشهر افزود: این طرح مانند دیگر استان‌های ساحلی از دو سال پیش به صورت ماهانه اجرا و نتایج آن ارزیابی می‌شود.
طلاب با بیان اینکه پایش میکروبی سواحل استان بوشهر در دیلم، گناوه، دلوار و بوشهر اجرا می‌شود ادامه داد: در این طرح از آب و پساب فاضلاب انسانی که به دریا می‌ریزد در عمق یک و نیم متری نمونه گیری می‌شود و پس از بررسی نمونه‌ها درآزمایشگاه، در صورت مشاهده وضعیت غیر استاندارد به استفاده کنندگان از سواحل هشدار داده می‌شود.
وی با بیان اینکه آلودگی های دریا در استان بوشهر یا نفتی یا ناشی از ورود پساب تصفیه نشده است، گفت: معمولا پساب در اطراف شهرهای ساحلی بیشتر است و آلودگی های نفتی نیز ناشی از اتفاقاتی است که برای لوله های نفتی رخ می دهد.
برچسب ها: شناگاه بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار