۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
امروز

سرمایه‌گذاران چین و افغانستان به چابهار می آیند

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهارگفت: امروز دوشنبه دو هیئت سرمایه گذاری خارجی از کشور های افغانستان و چین با هدف سرمایه گذاری در بخش های صادرات و واردات میوه های افغانستان و ساخت و ساز مسکن به این منطقه سفر می کنند.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۴۵۲۵
سرمایه‌گذاران چین و افغانستان به چابهار می آیند
به گزارش مانا حامد علی مبارکی با اعلام مطلب بالا افزود: این گروه در سفرچهارروزه به منطقه آزاد چابهار پس از بازدید و بررسی زیر ساخت های بندری این منطقه در خصوص صادرات میوه از طریق منطقه آزاد چابهار به ایران ، هند و کشورهای شرق آسیا اقدام خواهد کرد .
وی اظهار داشت : هیئت سرمایه گذاری از چین شامل مدیران شرکت DOUBLE VIEW (دابل ویو) این کشور هستند که با هدف سرمایه گذاری در زمینه ساخت و ساز مسکن به منطقه آزاد چابهار سفر می کنند.
وی خاطرنشان ساخت: این هیئت در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد چابهار از ظرفیت های اقتصادی این منطقه بازدید و زمینه سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز را بررسی خواهندکرد .
مدیر عامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: شرکت DOUBLE VIEW (دابل ویو) دارای رتبهAAA در چین با 18 گواهی درجه کیفیت EPC در حوزه های از قبیل ساخت و ساز مسکن ، مهندسی راه آهن، بندر سازی ، مهندس آّراهها ، عمران شهری، ذخیره سازی آب، استحصال برق از آب، مهندسی مکانیک، برق، ساخت و ساز در حوزه مهندسی پتروشیمی، مهندسی فولاد ، ساخت و ساز فرودگاه ، پل و ... در 156 کشور جهان قعال است.
در دوران پساتحریم تاکنون بیش از 60 هیئت سرمایه گذاری از کشورهای مختلف جهان به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار جهت فعالیت های اقتصادی سفر کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار