۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آبهای خارگ انجام شد

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات مقابله با آلودگی نفتی در محدوده دریایی بندر گناوه تا جزیره خارگ با موفقیت انجام شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۰۷۳۴
عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آبهای خارگ انجام شدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،سیاوش ارجمند زاده با اشاره به برگزاری عملیات مقابله با آلودگی نفتی در خلیج فارس اظهار داشت: در پی کسب گزارش از شناورهای متردد بین بندر گناوه تا جزیره خارگ مبنی بر مشاهده لکه های آلودگی نفتی در محدوده دریایی حد فاصل گناوه و خارگ بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و پایش اولیه به وسیله شناور قیام صورت گرفت .
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با مشاهده لکه آلودگی شناور یادگار جهت مقابله با آلودگی به همراه تجهیزات کامل شامل بوم، اسکیمر و همچنین بارج دپو مواد دریا پاک به موقیعت اعزام شدند.
وی اضافه کرد: به منظور هدفمندتر شدن عملیات و پایش بیشتر منطقه و شناسایی محل دقیق لکه واحد پروازی (بالگرد نداجا) و شناورناجی 18 نیز به موقیعت گزارش شده اعزام شده و پس از شناسایی و موقعیت یابی دقیق لکه ها توسط واحد پروازی و شناور ناجی، عملیات مقابله و مهار آلودگی توسط واحدهای اعزامی با موفقیت انجام شد.
برچسب ها: آلودگی نفتی خارگ
ارسال نظرات
آخرین اخبار