۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

ادامه جستجو برای یافتن ملوان غرقی در آبهای خارگ

به گفته رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ شناور لنجی که از مبدا استان خوزستان به سمت دوبی در حرکت بوده در 13 مایلی جنوب غربی خارگ دچار حادثه شد جستجوها برای یافتن ملوان غرقی ادامه دارد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۹۳۳۱
ادامه جستجو برای یافتن ملوان غرقی در آبهای خارگ

بهمن نکیسا درگفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اینکه خارگ درفاصله 57 کیلومتری بوشهر در آبهای خلیج فارس قرار دارد اظهار داشت: پس از سانحه آتش سوزی در موتور لنج باری در آبهای خارگ عملیات امداد و نجات انجام شده و پنج نفر از خدمه موتور لنج باری نجات یافتند.
وی با بیان اینکه شناور ناجی 9 به محل حادثه اعزام شد افزود: شناور ناجی 9 به محض رسیدن به منطقه حادثه دیده و انجام اقدامات توانست پنج تن از شش ملوان این لنج حادثه دیده را نجات دهد که متاسفانه هنوز از سرنوشت یک نفر از ملوانان این شناور خبری نیست و جست وجو برای یافتن وی ادامه دارد.
رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: شناور یاد شده ازاستان خوزستان به سمت دوبی در حرکت بود.ادامه داد: این موتورلنج به دلیل ساختار چوبی به طور کامل طعمه حریق شد و تا این لحظه هنوز دلیل آتش سوزی آن مشخص نشده است.
نکیسا یادآور شد: درعملیات نجات سرنشینان موتورلنج حادثه دیده، شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره نیز با این بندر همکاری داشتند.
وی گفت یک فروند بالگرد هوادریا از دیروز به منطقه حادثه اعزام شده و به تمامی شناورهای عمومی نیز در این خصوص اطلاع رسانی شده اما تاکنون خبری از سرنوشت ملوان ناپدید شده اعلام نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار