۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

تعمیرات اساسی رادارهای VTS در بنادر و جزایر هرمزگان

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام تعمیرات اساسی رادارهای VTS در 15 سایت مخابراتی بنادر و جزایر هرمزگان به همت متخصصان داخلی خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۶۳۴۸
تعمیرات اساسی رادارهای VTS در  بنادر و جزایر هرمزگان
به گزارش مانا، "محمدرضا پورجبی" ضمن اعلام این خبر افزود: این تعمیرات برای اولین بار پس از انجام مطالعات به همت 10 نفر از کارشناسان داخلی بندر شهید رجایی و با هدف بهره برداری بهینه از سیستم های راداری و براساس دستورالعمل های مدون صورت گرفت.
وی اظهار داشت: به منظور آماده به کاری و پایش تجهیزات VTS در سایت های مخابراتی بنادر و جزایر هرمزگان، سیستم های زیست محیطی جهت کنترل دما و دوربین های حفاظت محیطی نصب و راه اندازی شد.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این طرح با اعتبار 11.5 میلیارد ریال طی مدت 6 ماه اجرایی شد.
"محمدرضا احمدزاده"رئیس اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در همین رابطه به مزایای اجرای پروژه تعمیرات اساسی رادارهای VTS اشاره کرد و گفت: با این اقدام، میزان آماده به کاری تجهیزات مخابراتی به 97 درصد ارتقا پیدا می کند.
وی ارائه خدمات مطلوب به کشتی های متردد در آب های هرمزگان را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد.
لازم به ذکر است، تنگه هرمز با تردد سالیانه 50 هزار فروند شناور به عنوان یکی از مهم ترین تنگه های دریایی جهان محسوب می شود که در حوزه فعالیت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار