۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

برگزاری مانور عملیاتی اطفاء حریق در بندر بوشهر

مانور عملیاتی اطفاء حریق همزمان در دونقطه از محوطه بندر بوشهر با موفقیت برگزار شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۸۳۸
برگزاری مانور عملیاتی اطفاء حریق در  بندر بوشهر
به گزارش مانا، مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر در این باره گفت: در راستای انجام مانورهای دوره ای و به منظور ارتقاء سطح دانش و ارزیابی توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی درمقابله با حریق و حوادث احتمالی ،مانور عملیاتی اطفاء حریق همزمان در دو نقطه از محوطه های بندر انجام شد.
محمد شفیعی افزود : آتش نشانان در این مانور با نکاتی از قبیل فراگیری نحوه استفاده از نوع تجهیزات حفاظت فردی به خصوص استفاده از دستگا ه های تنفسی در اماکن پر از دود و حرارت، آشنایی با روش استفاده از سیلندرهای تنفسی و پوشیدن B . A توسط آتش نشانان،فراگیری نحوه صحیح مدیریت آبرسانی و لوله کشی به محل حادثه، فراگیری روش های اصولی استفاده از اصل ارتباطات در اجرای عملیات، فراگیری روش های صحیح استفاده از خودروهای سنگین عملیاتی اطفاء حریق و نحوه استقرار آنها در صحنه عملیات و فراگیری چگونگی ارائه گزارش از روند اجرای عملیات به مافوق در صحنه عملیات آشنا شدند.
مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اشاره کرد: آتش نشانان این مانور را طبق سناریوی طراحی شده، در زمان مقرر و همچنین با رعایت تمامی اصول و استانداردهای لازم با موفقیت به پایان رساندند.
برچسب ها: مانور
ارسال نظرات
آخرین اخبار