۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه:

اسکله بندر گناوه لایروبی می شود

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت:همزمان با هفته دولت یک دستگاه لایروب برای لایروبی در اسکله بندر گناوه پهلو می گیرد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۵۸۲۶
اسکله بندر گناوه لایروبی می شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، نورالله اسعدی در جمع خبرنگاران در گناوه با گرامیداشت هفته دولت این هفته را بهترین فرصت برای پاسخگویی دولت به مردم دانست و اظهار داشت: رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم و دولت دراین زمینه نقش محوری و موثری را ایفا می کنند.
وی با اشاره به افتتاح پنج پروژه بندر در گناوه گفت: در هفته دولت ضمن بهره برداری از طرح توسعه بندر تجاری عملیات اجرایی چند طرح آغاز که تا پایان سال تکمیل می شود.
رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه سیستم اطفای حریق، ساختمان ایستگاه آتش نشانی همراه با یک دستگاه خودرو ویژه و مجهز و اقامتگاه اداره بندر را از جمله طرح های افتتاحیه بندر گناوه درهفته دولت اعلام کرد و افزود: فاز اول لایروبی خور و نصب دوربین مداربسته امنیتی و حفاظتی در بندر گناوه از طرح هایی است که عملیات اجرایی آنان آغاز می شود.
اسعدی از لایروبی اسکله بندر گناوه خبرداد و گفت: همزمان با هفته دولت یک دستگاه لایروب برای لایروبی در اسکله این بندر پهلو می گیرد.
وی ادامه داد: قرارداد فاز اول پروژه لایروبی خور گناوه شش ماهه است که 42 هزارمترمکعب رسوبات موجود و بطول 2200 متر انجام و جمع آوری می شود.
رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه به عملکرد چهار ماه نخست امسال این اداره نیز اشاره کرد و گفت: دراین مدت تخلیه و بارگیری کالاها درمجموع 67.4 درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد..
اسعدی با بیان اینکه درسال گذشته بندر گناوه بیشترین نرخ رشد تخلیه و بارگیری کانتینری را در بین کل بنادر کشور داشته است گفت: ورودی و خروجی شناورها نیز درصد رشد بالایی در مدت چهار ماه امسال باوجود موضوع افزایش سوخت داشته است به گونه ای که شناورهای بالای یک هزار تن 87.5 درصد رشد و شناورهای زیر هزارتن 79.1 درصد رشد داشت.
رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه تعداد شناورهای این بندر را حدود یک هزار فروند اعلام کرد که 700 شناور آن فعال هستند.

برچسب ها: گناوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار