۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

513 دستگاه خودرو در گمرک گناوه ترخیص شد

مدیرکل گمرک بندرگناوه گفت: 513 دستگاه انواع خودرو سواری به ارزش 11.8 میلیون دلار ازطریق این گمرک وارد کشور شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۵۷۲۶
513 دستگاه خودرو در گمرک گناوه ترخیص شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،منصور بازیار با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال بیش از هشت میلیون دلار کالا از گناوه صادر شد اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال 7 هزار تن کالا به ارزش هشت میلیون و 700 هزار دلار از گمرک بندر گناوه به کشورهای همسایه خلیج فارس صادرشد.
وی با بیان اینکه کالاهای صادر شده ازنظر وزنی 75 درصد افزایش دارد گفت: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی یک هزار و 675 درصد افزایش داشته است.
بازیار ماهی زنده، گوسفند و بذر سبزیجات از عمده کالاهای صادرشده گمرک گناوه دانست و خاطرنشان کرد: این گمرک از لحاظ صادرات کالاهای تولیدی غیر از مشتقات نفتی مقام دوم را پس از گمرک بوشهر به خود اختصاص داده است.
مدیرکل گمرک گناوه درآمد وصولی گمرک این بندر را در چهارماه امسال بیش از 520 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: این میزان درآمد درمقایسه بامدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه دراین مدت بیش از31 میلیارد ریال درآمد وصولی گمرک بندرریگ بوده است گفت: این میزان درآمد در مقایسه بامدت مشابه سال قبل 51 درصد افزایش یافت.
مدیرکل گمرک گناوه با اشاره به واردات خودرو از گمرک گناوه افزود: دراین مدت 513 دستگاه انواع خودرو سواری به ارزش 11 میلیون و 805 هزار دلار ازطریق این گمرک وارد کشور شد.
بازیاری واردات کالا در چهارماه امسال در گمرک گناوه را 15 هزار و 286 تن کالا اعلام کرد و افزود: ارزش این کالاها بیش از 50 میلیون دلار بوده که در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ازنظر وزن 15 درصد و از به لحاظ ارزش دلاری 16 درصد کاهش نشان می دهد.
وی از افزایش واردات کالا از بندر ریگ خبرداد و یادآورشد: گمرک بندرریگ در چهارماه امسال 870 تن کالا به ارزش دومیلیون و 570 هزار و 557 دلار کالای وارداتی ترخیص کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 17 و به لحاظ ارزش دلاری 31 درصد افزایش نشان می دهد.

 

برچسب ها: گناوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار