۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

کاپیتان شهبا سفیر ایران در آیمو شد

به دنبال اعلام ابتکار عمل جدید دبیر کل آیمو، مبنی بر معرفی صنعت دریانوردی به نسل جوان و جامعه از طریق" سفیران آیمو"، کارشناس و سفیر منتخب ایران معرفی شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۲۰۹
کاپیتان شهبا سفیر ایران در آیمو شد
به گزارش مانا، سفیران آیمو کسانی هستند که در خصوص حرفه دریانوردی با نسل جوان جامعه ارتباط بر قرار می کنند و از طریق انتقال تجربیات خود و از طریق رسانه ها و یا نشان دادن فیلم های ویدئویی جوانان را برای انتخاب حرفه های مرتبط با دریا ترغیب می کنند.
این اقدام دبیرکل آیمو در راستای بحران کمبود افسران در صنعت دریانوردی تا سال ٢٠٣٠ و ٢٠٥٠ با توجه به بزرگتر شدن شناورها و ورود نسل جدید کشتی ها به عرصه صنعت دریانوردی و نیاز به وجود رده های افسری برای کار در روی شناورها عنوان شده است.
در دیدار مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با دبیرکل آیمو و در حاشیه جشن دریانوردی ژاپن، کاپیتان محمد علی شهبا به عنوان سفیر ایران معرفی شد.معرفی کاپیتان شهبا به جهت تسلط به کنوانسیون STCW و سابقه درخشان در عرصه دریانوردی جهانی با استقبال دبیر کل آیمو همراه شد.
در مراسم اختتامیه روز جهانی دریانوردی ژاپن از کشور جمهوری اسلامی ایران به خاطر اینکه در زمره اولین کشورهایی بود که در این زمینه پیشرو بوده و به دعوت دبیرکل جواب مثبت داده بود، تشکر و قدردانی به‌عمل آمد.
برچسب ها: آیمو
ارسال نظرات

نظرات کاربران

مجتبی نجف پور Iran (Islamic Republic of) ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
0
2
انتخاب بجا و شایسته استاد ارجمند جناب کاپیتان شهبا رو تبریک عرض میکنم و امیدوارم وجود ایشان مثل همیشه منشا خیر و برکت برای دریانوردان جوان باشد.
حمیدرضا حکمت Iran (Islamic Republic of) ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
0
1
درود بر استاد ارجمند و فرهیخته جناب کاپیتان محمدعلی شهبا
آخرین اخبار