۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
در خوزستان راه اندازی شد

سامانه صدور گواهینامه سلامت پزشکی دریانوردان

سامانه صدور گواهینامه سلامت پزشکی برای دریانوردان با بهره گیری از توان داخلی متخصصان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه دریانوردان، طراحی و راه اندازی شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۳۸۶۵
سامانه صدور گواهینامه سلامت پزشکی دریانوردان
به گزارش مانا، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به لزوم اجرای قوانین و مقررات بین المللی استانداردهای آموزشی، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان اظهار داشت: به این منظور کارشناسان این اداره کل با اتکاء بر توان داخلی ، اقدام به طراحی نرم افزار صدور گواهینامه سلامت پزشکی برای دریانوردان کردند.
علیرضا خجسته در تشریح سامانه مذکور بیان داشت: امکان ثبت اطلاعات فردی و پزشکی دریانوردان و همچنین صدور گواهینامه سلامت پزشکی در فضای مجازی و به صورت یکپارچه با قابلیت جستجوی نام دریانورد از جمله قابلیت های این سامانه است که روند خدمات رسانی به دریانوردان را سرعت می بخشد.
معاون طرح و توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، سرعت عمل در ثبت اطلاعات دریانوردان متقاضی، جستجو بر اساس گواهینامه های صادر شده ، جستجو بر اساس اطلاعات دریانورد، امنیت بالا در مقابل تهدیدات شبکه ای، نگهداری اطلاعات ثبت شده به صورت یکپارچه ، جلوگیری از صدور گواهینامه برای افراد غیر مجاز و نمایش سابقه گواهینامه موجود در سیستم برای هر متقاضی را از مزایای دیگر بهره برداری از این سامانه برشمرد.
وی همچنین با اشاره به امکان استفاده سایر بنادر از سامانه فوق بیان داشت: در صورت نیاز به جستجوی سابقه گواهینامه های صادر شده برای کلیه دریانوردان کشور، این امکان به صورت Online قابل رؤیت و بررسی خواهد بود.
یادآور می شود که اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای بیش از هفت هزار و 600 دریانورد گواهینامه و برای سه هزار و 200 نفر از دریانوردان استان خوزستان، شناسنامه دریانوردی طی دوازده ماهه سال گذشته صادر کرده  است.
برچسب ها: دریانورد
ارسال نظرات
آخرین اخبار