به گزارش مانا به نقل از شستا رسانه، محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا در اختتامیه گردهمایی آموزشی مدیران عمومی شرکت های تابعه شستا اظهار داشت: شستا میراث بزرگ کشور است که پتانسیل بسیار بالایی دارد؛ ما در تولیدات حوزه غذا، دارو، صنایع مالی، معدن فلزات، سیمان، پتروشیمی، کشتیرانی، سلامت رتبه های برتر داریم.
وی افزود: هیچ خانهای در ایران نیست که محصولی از شستا در آن وجود نداشته باشد. ۶۵ هزار نیروی انسانی در شستا مشغول به کار هستند که شبکه بزرگی محسوب میشود.
مدیرعامل شستا تصریح کرد: 1641 محصول توسط شستا تولید میشود؛ به جز چند استان در تمامی استانهای ایران حضور توسعهای داشتهایم و کارآفرینی داریم؛ اشتغال یعنی امنیت و کیفیت زندگی و افزایش کارایی جامعه.
سعیدی خاطرنشان کرد: توانمندسازی و کارآمدسازی بسیاری از استان ها در ایران توسط شستا صورت می گیرد و محصولات تولیدی شستا در همه بخش های ایران وجود دارد.
وی گفت: سه میلیارد دلار صادرات توسط شستا صورت میگیرد؛ ۱۵ درصد فروش متعلق به صادرات محصولات با وجود تحریمهاست؛ محصولات شستا در ۶۰ کشور دنیا است.
مدیرعامل شستا افزود: متأسفانه با این همه تولید و خدمت، حضور شستا در فضای مجازی قدرتمندانه نیست؛ متأسفانه همراهی و همکاری لازم بین هلدینگ ها و شرکت در ارتباط مشترک با رسانهها وجود ندارد و هر هلدینگ ساز خود را میزند.
وی تصریح کرد: بیاعتمادی مخاطب به شستا در فضای مجازی و رسانهها موج میزند در حالی که اینها ظلم به شستا و این میراث بزرگ است.
سعیدی گفت: باید بازی فیک نیوزها را تغییر دهیم؛ به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که یک فیک نیوز خبری را علیه یکی از شرکتهای شستا منتشر میکند ولی با یک شرکت دیگر شستا قرارداد رسانهای دارد.
وی افزود: بازسازی برند سازمانی، هم جهتی و هم مسئلهای و فهم مشترک از مسئلهها، طراحی پارادایم جدید در ارتباطات و رسانه، استفاده از فنّاوریهای جدید در شستا از اهمیت بالایی برخوردار است؛ متاسفانه شرکتهای زیرمجموعه برخی هلدینگها با یکدیگر ارتباط و همراهی لازم را ندارند.
سعیدی در پایان تصریح کرد: شستا یک اکوسیستم بسیار ارزشمند است که باید از آن برای توسعه بیشتر حمایت کرد تا به ایران خدمت کند.