۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

۹۵ درصد کالای متروکه در بندر بوشهر تعیین تکلیف شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تعیین تکلیف ۹۵ درصدی کالا‌های متروکه در بندر بوشهر خبر داد و گفت: با تعامل بین دستگاهی امید است ۵ درصد از کالای متروکه باقیمانده به‌زودی تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۶

۹۵ درصد کالای متروکه در بندر بوشهر تعیین تکلیف شد

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمد شکیبی نسب در نشست تعیین تکلیف کالا‌های متروکه در بندر بوشهر با حضور دادستان عمومی و انقلاب و دستگاه‌های اجرایی مربوطه با قدردانی از همکاری و تعامل دستگاه‌ها اظهار کرد: خروج عمده کالا‌های متروکه سنواتی بندر بوشهر گامی مهم برای خدمت‌رسانی به تجار و بازرگانان است که همواره به‌عنوان یک اولویت راهبردی دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: امید است با تداوم این رویکرد و تعامل بین دستگاهی، حدود ۵ درصد از کالای متروکه باقیمانده در بندر بوشهر نیز تعیین تکلیف شود.

شکیبی‌نسب بیان کرد: این موضوع در بنادر تابعه نیز با همت و جدیتی دوچندان دنبال می‌شود که ارمغان آن شتاب دهی به روند ترخیص کالا از بنادر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل با هدف رونق تجارت و بازرگانی، پروژه‌های متعددی برای توسعه زیرساخت‌های بنادر استان اجرایی کرده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با توسعه زیرساخت‌ها، ظرفیت تخلیه و بارگیری در بنادر استان به روند رونق و ایجاد فرصت‌های متعدد شغلی کمک شایانی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار