۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

صادرات بیش از ۱۰ میلیون تن کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس

ناظر گمرکات استان بوشهر اعلام کرد که در دوره اخیر، گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس صادراتی بالغ بر ۱۰ میلیون و ۶۰۲ هزار تن کالا را تجربه کرده است، که ارزش این صادرات به ۴ میلیارد و ۴۴۵ میلیون دلار می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۴

صادرات بیش از ۱۰ میلیون تن کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس

 

علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهرصادرات کالا‌ها در ۵ ماه نخست امسال با احتساب میعانات گازی از گمرکات استان بوشهر را ۱۳ میلیون و ۲۱۵ هزار تن اعلام و اظهار کرد: ارزش این میزان کالا چهار میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۱۶۳ هزار دلار است که به کشور‌های مختلف صادر شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳ گمرک در سواحل استان بوشهر گفت: بیشترین صادرات در ۵ ماه نخست امسال از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی ثبت شده است.

ناظر گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه در این مدت ۱۰ میلیون و ۶۰۲ هزار تن کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس صادر شد، گفت: ارزش این کالا‌های صادراتی از منطقه پارس جنوبی چهار میلیارد و ۴۴۵ میلیون دلار است.

سلیمانی بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در ۵ ماه نخست امسال بیشترین میزان صادرات استان بوشهر مربوط به گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس است.

مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: در ۵ ماه نخست امسال از نظر وزنی ۸۰ درصد محموله‌ها و از لحاظ ارزشی ۹۰ درصد از کل حجم صادرات با احتساب میعانات گازی مربوط به گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار