۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
در سفر رئیس قوه قضاییه به بوشهر؛

سند مالکیت اراضی مجتمع بندری نگین بوشهر صادر و تحویل شد

با صدور سند مالکیت اراضی مجتمع بندری نگین به نام اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه بوشهر بوشهر تحویل شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۲

سند مالکیت اراضی مجتمع بندری نگین بوشهر صادر و تحویل شد

محمد شکیبی‌نسب در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به بوشهر و تحویل اسناد مالکیت رسمی مجتمع بندری نگین بوشهر با بیان اینکه بنادر نقشی بسیار کلیدی در رونق اقتصادی، تولید ناخالص داخلی و اشتغال مناطق دارند اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ بندر بوشهر به‌عنوان یکی از مراکز مهم تجارت دریایی ایران، کمبود زمین و به‌دنبال آن جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به محدود بودن محوطه بندر بوشهر در توسعه فعالیت‌های تجاری گفت: تنها فرصت توسعه بندر بوشهر، مجتمع بندری نگین است و یکی از پیش‌شرط‌ها و الزامات سرمایه‌گذاری و اجرا طرح توسعه در بخش دولتی، داشتن سند مالکیت برای یک دستگاه است که اگر چنین مالکیتی نباشد هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری نمی‌توان انجام داد.

وی با اشاره به صدور سند مالکیت برای ۱۳۶ هکتار اراضی مجتمع بندری نگین بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش دستگاه قضایی استان، اسناد رسمی ۱۳۶ هکتار از اراضی مجتمع بندری نگین صادر و در سفر رئیس قوه قضاییه به بوشهر، به اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان تحویل شد.

شکیبی‌نسب با بیان اینکه با صدور و تحویل این سند خوشبختانه مسیر توسعه بندر بوشهر هموار شد خاطرنشان کرد: به امید خدا بندر بوشهر با صدور این سند مجوز محیط زیست، رونق بخش آینده بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین خواهد بود و می‌تواند تأثیر بسیار به‌سزایی در رونق شهر و استان بوشهر داشته باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تأکید کرد: بندر بوشهر با دریافت اسناد مجتمع بندری نگین و مجوز محیط زیست، رونق بخش آینده بوشهر خواهد بود و تأثیر به‌سزایی در استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم امسال نویدبخش خبر‌های بسیار خوب در مجتمع بندری نگین برای مردم استان بوشهر خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار