۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

ایجاد مرکز گردشگری ساحلی - دریایی در خوزستان

مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ایجاد مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در خوزستان به ارزش ۳۰۴ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۲۶

ایجاد مرکز گردشگری ساحلی - دریایی در خوزستان

احمد تجری در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره بر ضرورت حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت توریسم کشور، بیان داشت: وزارت میراث فرهنگی از تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مند به سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت‌های مرتبط با توریسم دریایی و ساحلی حمایت می‌کند.

مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به استقبال قابل توجه سرمایه گذاران نسبت به ایجاد مراکز گردشگری دریایی و ساحلی، اسکله و نیز خرید شناور‌های تفریحی اظهار داشت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن ایجاد تسهیل در صدور مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاران، تسهیلات بانکی نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

وی در ادامه بیان داشت: در همین راستا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،  عملیات اجرایی ایجاد مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در استان خوزستان از آبان ماه سال ۹۹ آغاز شده است.

مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه مذکور، حجم سرمایه گذاری این پروژه را ۳۰۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته وی، این مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در زمینی به وسعت سه هزار و ۱۵۲ مترمربع  و مساحت عرصه دو هزار و ۲۰۰ مترمربع  در حال ساخت است.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه امکان اشتغال زایی برای حداقل ۴۰ نفر فراهم خواهد شد.

تجری در ادامه خاطرنشان ساخت: پیش‌بینی می‌شود با بهره برداری از این پروژه، شاهد تحولی بزرگ در زمینه توریسم دریایی در استان خوزستان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار