۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

توقیف محموله ۱۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مرز دریایی استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری با کشف بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۴۵

توقیف محموله ۱۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مرز دریایی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر سرهنگ ستاد "یدالله شرفی" با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در مقابله با قاچاق اظهار داشت: در راستای طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق و برخورد با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصادی مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی، یک فروند شناور را حامل حجم زیادی از کالای قاچاق شامل سیگار الکترونیکی اقلام دارویی و موتورسیکلت شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق شناور، بیش از سه هزار عدد انواع سیگار الکترونیکی، دو هزار و ۲۰۰ عدد عصاره سیگار الکترونیکی، ۲۳۰ قوطی اقلام دارویی، سه دستگاه موتور پاکشتی و پنج دستگاه موتور سیکلت ۲۵۰ سی‌سی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان با اشاره به دستگیری دو نفر متهم در این عملیات تصریح کرد: ارزش کالا‌های مکشوفه قاچاق از شناور یاد شده بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال است.

شرفی خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به‌عنوان یکی از اولویت‌ها برنامه‌ها و اهداف، در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، عرصه را بر قاچاقچیان، مجرمین و افراد سودجو تنگ خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار