۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح نصب سه فروند اسکله گردشگری بنادر غرب هرمزگان

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح نصب سه فروند اسکله گردشگری بنادر غرب هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: طرح ساخت و نصب سه فروند اسکله شناور گردشگری تولید داخلی در بنادر غرب این استان، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۷۴۷۶

به گزارش مانا، "مرتضی سالاری" گفت: در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، طرح ساخت و نصب سه فروند اسکله شناور گردشگری بنادر غرب استان در دستور کار قرار گرفت که با اتمام و نصب دو فروند از این اسکله‌ها، ۸۰ درصد پیشرفت حاصل شده است.

وی ادامه داد: این طرح با اعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیارد ریال در دور دوم سفر رییس جمهور به استان هرمزگان به‌طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان؛ جنس بدنه این اسکله‌ها از فولاد دریایی بوده و تمام مراحل طراحی و ساخت نیز توسط متخصصان داخلی در مدت یک سال طراحی و ساخته شده است.

سالاری افزود: با اتمام و نصب اسکله‌های گردشگری بنادر کنگ و لنگه و اجرای فوندانسیون اسکله گردشگری بندر مقام این طرح ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: با نصب کامل اسکله شناور گردشگری بندر مقام تا اواخر آبان ماه جاری، طرح ساخت و نصب سه فروند اسکله شناور گردشگری به‌طور ۱۰۰ درصد آماده بهره‌برداری خواهد بود.

به گفته وی؛ انجام این طرح‌ها می‌تواند گام مؤثری در توسعه گردشگری دریایی، اقتصاد دریا محور و ایجاد اشتغال پایدار ساحل نشینان این منطقه ایجاد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار