۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

جشنواره تابستانی کیش افتتاح شد

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افتتاح جشنواره تابستانی گردشگری جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۵۱

جشنواره تابستانی کیش افتتاح شد

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا، اظهار داشت: جشنواره تابستانه کیش با محوریت گردشگری در جزیره کیش افتتاح شد.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد: این جشنواره از سوی منطقه آزاد کیش و با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگار شده است.

وی برگزاری جشنواره تابستانی کیش را یکی از مهمترین رویداد‌های گردشگری کشور عنوان کرد و گفت: با توجه گرم شدن هوای جزیره کیش و به دنبال آن رکود گردشگری، هر ساله برای جذب گردشگران به این جزیره و حفظ رونق گردشگری در کیش، جشنواره تابستانی در این جزیره برگزار می‌شود.

به گفته فاطمی، جشنواره تابستانی با ارائه شرایط جذاب برای گردشگران آن‌ها را به سفر کیش در طول ایام سال ترغیب می‌کند.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عنوان کرد: در این جشنواره برنامه‌های متنوعی به گردشگران ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری کنسرت‌ها، جشن‌های شبانه و برگزاری ایونت‌ها در مراکز خرید اشاره کرد.

لازم به ذکر است، همچنین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی سفر کیش به همت بخش خصوصی و حمایت معاونت گردشگری سازمان و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از ۲۰ تا ۲۲ تیر برگزار شده است.

این نمایشگاه با هدف جذب گردشگران در فصل تابستان، رونق رویداد جشنواره تابستانی کیش و معرفی ظرفیت‌های گردشگری اجرا می‌شود. نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی سفر در کیش با برپایی ۳۵ غرفه در حوزه‌های مختلف از جمله تن پوش اقوام، بوم گردی، سوغات شهر‌های ایران، اسپا و ماساژ، گردشگری و سفر دایر می‌شود.

همزمان با بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش کارناوال شادی و جُنگ شبانه با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای گردشگران و ساکنان کیش در حال برگزاری است.

بر‌اساس این گزارش، کارناوال شادی هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با اجرای گروه‌های عروسکی کودک و نوجوان و عروسک‌های چوب پا آغاز می‌شود. همچنین، جنگ شبانه بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش از ساعت ۲۱ در ورودی اسکله بزرگ تفریحی با اجرای برنامه‌هایی از جمله گروه‌های موسیقی ملی و محلی، اجرای هنرمندان برتر ملی و ساکن جزیره کیش، مسابقه ویژه خانواده‌ها و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار