۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۴

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۳.۳۱ با حضور اکثریت سهامداران برگزار گردید.

این جلسه به ریاست دکتر بهارستان نماینده شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و با حضور نماینده صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده شرکت صبا تامین به عنوان سهامداران عمده حقوقی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، نمایندۀ سازمان بورس و نمایندگان سازمان حسابرسی و برخی از سهامداران حقوقی و حقیقی منعقد شد.

در آغاز این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گزارش عملکرد هیئت مدیره گروه کشتیرانی را قرائت کرد.

در ادامه، گزارش سازمان حسابرسی ارائه و توضیحات لازم از سوی دکتر محمد مهدی نادری عضو هیئت مدیره و معاون مالی و سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفته شد، همچنین سهامداران به صورت حضوری و آنلاین سوالات خود را با مدیران ارشد گروه کشتیرانی مطرح کردند.

در پایان این مجمع، صورت‌های مالی شرکت اصلی و تلفیقی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۳.۳۱ شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید.

همچنین، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱ انتخاب گردید، ضمناً روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب و با رعایت ماده ۹۰ اصلاحی قسمتی از قانون تجارت مقرر شد ۷۳ ریال سود به ازاء هر سهم و در مجموع  ۱۵۷۳۸۸۰ میلیون ریال بین سهامداران تقسیم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار