۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

رشد و توسعه بلاک‌چین در دوران کرونا

بزرگترین خطوط حمل و نقل کانتینری جهان در روند توسعه زنجیرۀ تامین و لجستیک در دوران کرونا از فنّاوری بلاک‌چین بهره گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۶۱


رشد و توسعه بلاک‌چین در دوران کرونا
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Gadi Ruschin" مدیر‌عامل و بنیانگذار توسعه دهندۀ راه‌حل blockchain WAVE BL در این زمینه گفت: بخش دریایی در دوران کرونا در استفاده از فنۀاوری بلاک‌چین از امور مالی و بیمه‌ها پیشی گرفته است.

وی افزود: اگرچه شرکت‌های حمل و نقلی و ارائه دهندگان فنّاوری قبل از دوران کرونا فعالیت‌های زیادی برای استفاده از فنّاوری بلاک‌چین انجام دادند اما هیچکدام به اندازۀ کرونا در تسریع روند کارساز نبود.

وی یاد‌آور شد: در شرایطی که حمل و نقل دریایی در بسیاری از نقاط جهان قفل شده بود فنّاوری بلاک‌چین یکی از بهترین شیوه‌هایی بود که به داد حمل و نقل دریایی رسید.

وی دوران بیماری کرونا را دوران بازسازی تدارکات دیجیتالی توصیف کرده و گفت: با استفاده از فنّاوری بلاک‌چین دوران سنتی و کهنه صنعت دریانوردی به سر می‌آید و این صنعت دارد وارد دوران نوین و متحول می‌شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه حوزهۀ حقوق دریایی‌، گمرکات‌، بنادر‌، فوروارد‌ر‌های کالا‌، سازندگان وسایل حمل و نقل دریایی‌، صنعت کشتیرانی و کشتی‌سازی به فنّاوری بلاک‌چین روی خوش نشان داده و با علاقمندی آن را به کار می‌گیرند در واقع می توان گفت دوران همه گیری کرونا دوران شکوفایی بلاک‌چین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار