۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

رکورد جدید هند در جابه‌جایی کانتینر از طریق حمل و نقل ریلی

رکورد جدید هند در جابه‌جایی کانتینر از طریق حمل و نقل ریلی
هند با اجرای طرح جدید چینش دو کانتینر روی هم به منظور جابه‌جایی کانتینر از بنادر به خشکی با استفاده از حمل و نقل ریلی به یک رکورد دست یافت.
کد خبر: ۸۸۵۸۳
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در طرح جدید هند دو ردیف کانتینر روی هم قرار گرفته که باعث می‌شود تعداد کانتینر‌های بیشتری در یک سفر حمل و نقل ریلی جابه‌جا شود.

"Jakob Friis Sorensen" مدیر‌عامل APM Terminals Pipavav در این زمینه گفت: طرح حمل و نقل کانتینر با نام Double Stack یک مزیت برای صنعت لجستیک هند به شمار می‌رود، زیرا با حرکت سریع، ایمن و بدون آلودگی جابه‌جایی کانتینر تضمین می‌شود.

وی گفت»: از ماه آگوست ۲۰۲۰ که این طرح به اجرا در آمد و کانتینر‌ها به صورت دو ردیفه با قطار حمل می‌شوند به بالا‌ترین رکورد حمل کانتینر دست یافته‌ایم.

در طرح جدید بدون افزایش هزینه، سو‌خت و اتلاف وقت در یک سفر دو برابر سفر‌های قبلی کانتینر حمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا این طرح در سرتاسر هندوستان اجرا شود، یادآور شد: برای توسعۀ این طرح ۹۵۴.۸ میلیون دلار هزینه شده است و در مدت چهار ماه ۱.۶ کانتینر جابه‌جا شده است که قبل از اجرای این طرح دستیابی به چنین رقمی قابل تصور نبود.

وی در پایان گفت: استفاده از این طرح که برای مدیریت بیشتر ترافیک بندری اجرا می‌شود یک نقطه عطف در ارتباط با مشتری‌مداری محسوب می‌شود، زیرا مشتری زمان کمتری برای دریافت کالا انتظار می‌کشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار