۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

رویکرد جدید چین برای تولید بیشتر کانتینر

دولت چین با دست‌یابی به رکورد تولید ۳۰۰ هزار کانتینر در ماه تصمیم گرفته است به منظور جبران کمبود این جعبه جادویی در صنعت حمل و نقل رویکرد خود را نسبت به افزایش تولید آن معطوف کند.
کد خبر: ۸۸۴۵۷
رویکرد جدید چین برای تولید بیشتر کانتینر
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، سخنگوی بازرگانی چین در یک کنفرانس خبری گفت: اقدامات جدید برای تولید کانتینر و جبران کمبود آن در بازار داخلی و همچنین به مشتریانی که با این کشور همکاری می‌کنند، صورت گرفته است در این ارتباط  ساعت کار تولید کنندگان کانتینر از ۸ ساعت به ۱۱ ساعت افزایش یافته است.

وی گفت: چین از ماه سپتامبر به بعد ماهانه ۳۰۰ هزار TEU کانتینر تولید می‌کند و در این ارتباط مجموع  کل کانتینر‌ها در بندر شانگ‌های در ۱۱ ماه سال ۲۰۲۰ از ۴۰ میلیون TEU فراتر رفت.

وی با اشاره به اینکه بعد از پشت سر گذاشتن دورۀ کرونا حجم جابه‌جایی کالا‌های کانتینری در بندر Guangzhou،  حدود پنج درصد افزایش یافته است یاد‌آور شد: در  ۹ ماهه اول سال ۲۰۲۰ توان باربری کالا‌های کانتینری در بندر Tianjin به ۱۵.۸ میلیون TEU رسید.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه اطلاع پیدا کرده‌ایم به دلیل توزیع نا‌برابر کانتینر برخی کشور‌ها با مشکلات لجستیکی روبه‌رو شده‌اند به همین جهت تلاش مسئولان و کارگران در جهت جبران تأمین کانتینر در عرصۀ جهانی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار