۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

سود ۱۲ برابری کشتیرانی فرانسه

کشتیرانی CMA CGM فرانسه خبر از رشد ۱۲ برابری سود در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۴
سود ۱۲ برابری کشتیرانی فرانسه
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، آلفالاینر با اشاره به کسب سود ۹۵۰ میلیون دلاری گروه کشتیرانی مرسک دانمارک در سه ماهه ۲۰۲۰ نوشت: در این میان عملکرد کشتیرانی CMA CGM فرانسه چشم‌گیر و فوق‌العاده بود، کشتیرانی مذکور توانست سود خالص ۵۶۷ میلیون دلاری را در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ به نمایش گذارد که نسبت به سود ۴۵ میلیون دلاری مدت مشابه سال گذشته حکایت از رشد ۱۲ برابری دارد.

این گزارش ادامه داد: میانگین ظرفیت هفتگی جابه‌جایی کانتینر در مسیر ترانس ‌پاسیفیک رشد ۱۶.۷درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد، درحالیکه میانگین ظرفیت هفتگی جابه‌جایی کانتینر در مسیر آسیا-اروپا کاهش ۰.۴درصدی سال به سال به همراه دارد.
ائتلاف 2M تنها ائتلافی است که ظرفیت کمتری را در مسیر آسیا-اروپا در ماه جاری (نوامبر ۲۰۲۰) نسبت به نوامبر ۲۰۱۹ استقرار می‌دهد. ائتلاف مذکور از ماه می ‌به این طرف، ظرفیت هفتگی خود در ترانس پاسیفیک را ۶۴.۷ درصد افزایش داده است.

گفتنی است دو ائتلاف اقیانوسیه و THE ظرفیت هفتگی خود در مسیرآسیا-اروپا را در نوامبر ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۷ درصد و ۱.۹ درصد افزایش دادند. هم‌چنین ظرفیت هفتگی خود در ترانس پاسیفیک را به ترتیب ۴ درصد و ۳۱.۱ درصد ارتقا دادند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار