۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

راه اندازی مرکز عالی کربن زدایی توسط لویدز رجیستر

مؤسسه Lloyd’s Register یک مرکز عالی اختصاصی خیریه برای سرعت بخشیدن به کربن زدایی در حمل و نقل برای اولین بار راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۸۸۰۸۰
راه اندازی مرکز عالی کربن زدایی توسط لویدز رجیستر
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این مرکز به ابتکار مؤسسه Lloyd’s Register و یک بنیاد خیریه تشکیل شده است و هدف از آن تغییر اساسی در منایع انرژی برای دستیابی به کربن صفر درصد است.

بر‌اساس این گزارش این مرکز در راستای تحقق اهداف IMO به منظور دستیابی به کاهش ۵۰ درصدی کربن تا سال ۲۰۵۰ است.

"Charles Haskell"مدیر برنامه LR’s Decarbonisation برای ایجاد همکاری و مشارکت فعالانه ذی‌نفعان در سراسر جهان هدایت این مرکز را به عهده گرفته است.

به گفتۀ وی این مرکز با تصمیم گیری‌های فنی و دعوت  از سرمایه گذاران و بازیگران حمل و نقل راه‌های دستیابی به کربن صفر درصد را مورد بررسی کارشناسانه قرار داده و راهنمایی‌های لازم را به ذی‌نفعان ارائه می‌دهد.

"Nick Brown"مدیر LR Marine و مدیر فراساحل لویدز رجیستر در این ارتباط گفت: با متمرکز کردن متخصصان به منظور کاهش کربن می‌توانیم به طور فعال با بازیگران صنعت حمل و نقل در سراسر جهان همکاری کنیم.

این مرکز از طریق همکاری و به اشتراک گذاشتن تحقیقات و پژوهش‌های کارشناسانه مدیران خطوط کشتیرانی، اپراتورها، سرمایه گذاران و مدیران بنادر و تامین‌کنندگان سوخت را در جریان راه‌های کاهش آلاینده‌ها قرار می‌دهد.

"Richard Clegg" رئیس اجرایی بنیاد LR (Lloyd’s Register نیز با اشاره به اینکه این مؤسسه به طور مستقل در راستای کربن زدایی فعالیت خواهد کرد، یاد آور شد: در واقع این موسسه به صورت نامرئی بر فعالیت‌های حمل و نقلی در زمینۀ کاهش گاز‌های گلخانه‌ای نظارت خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار