۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

سوددهی هاپاگ لوید آلمان در دوران کرونا

خط کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۸۵ میلیون یورو سود کرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۵
سوددهی هاپاگ لوید آلمان در دوران کرونا
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Rolf Habben Jansen" مدیر اجرایی شرکت Hapag-Lloyd AG با اشاره به اینکه درآمد‌های این شرکت با وجود شیوع کرونا  در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به هفت میلیارد دلار رسید گفت: این رقم فقط یک درصد از نیمه اول سال ۲۰۱۹ پایین‌تر بود که آن هم ناشی از کاهش چهار درصدی تخلیه و بارگیری شرکت در دوران کرونا بود.

وی یادآور شد: اگرچه در سه ماهه دوم امسال با وجود بیماری کرونا عملکرد شرکت ۱۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد، اما با کاهش قیمت نفت و افزایش نرخ متوسط  حمل بار این میزان کاهش جبران شد و در اصل این شرکت نیمه اول سال ۲۰۲۰ را با موفقیت و سود دهی به پایان رساند. در این خصوص یکی از مهم‌ترین مواردی که کمک کرد کاهش قیمت سوخت بود.

"Rolf Habben Jansen" در ادامه گفت: تمرکز این شرکت از ابتدای شیوع کرونا بر روی ایمنی و سلامتی کارکنان بندری و دریانوردان بود که در این ارتباط این شرکت مشکلی در زمینۀ تغییر خدمه نداشت و باتوجه به استراتژی‌هایی که در پیش گرفتیم حتی علی‌رغم وجود کرونا این استراتژی‌ها تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد یافت و نهایت سعی مسئولان شرکت بر این است کل صنعت لجستیک آلمان از محل کرونا آسیب نبیند و تمامی تمهیدات لازم را برای مقابله با این ویروس همچنان به کار خواهیم گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار