۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

فراخوان بیمکو برای پیوستن کشور‌ها به کمپین تغییر خدمه

مؤسسه بیمکو ضمن انتقاد شدید نسبت به بی‌تفاوتی کشور‌ها به منظور حل مشکل تغییر خدمه کشتی‌ها، خواستار پیوستن جامعه دریایی به کمپین ما نسبت به تغییر خدمه متعهد هستیم،شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۹
فراخوان بیمکو برای پیوستن کشور‌ها به کمپین تغییر خدمه
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "David Loosley" دبیر‌کل بیمکو در این زمینه گفت: اخیراً از سوی IMO اجلاس تغییر خدمه به صورت مجازی برگزار شد که متاسفانه در آن فقط ۱۳ کشور به کمپین حل مشکلات دریانودران پیوستند و بی تفاوتی سایر کشور‌ها را شاهد بودیم.

وی یاد‌آور شد: اگرچه بسیاری در این کنفرانس مجازی حضور داشتند، اما برای جامعه جهانی قابل باور نیست که آنان نسبت به بحران خد‌مه بی تفاوت باشند.

وی یاد‌آور شد: طی چندماه گذشته اگر تلاش و جانفشانی دریانوردان در عرصه دریا‌ها نبود مسلماً خسارت ناشی از ویروس کرونا بیش از این‌ها بود و این دریانوردان بودند که با تداوم حرکت کشتی‌ها تمامی نیاز‌های جامعه جهانی را تأمین کردند.

حال که نوبت به تغیییر خدمه رسیده متأسفانه مشارکت و همکاری کشور‌ها در این زمینه را شاهد نیستیم  که این کار از نظر جامعۀ دریایی بسیار تأسف‌بار است.

اکنون زمان آن نیست که دست روی دست گذاشته و نسبت به تغییر خدمه و یا اعزام آنان به خانه‌هایشان بدون انگیزه و بی‌اراده رفتار کنیم.

مسلماً همه ما یک جامعه جهانی هستیم و هر مشکلی که ایجاد می‌شود همه جهانیان را شامل می‌شود.

وی در پایان بار دیگر از کشور‌ها خواست به کمپین ما نسبت به تغییر خدمه متعهد هستیم بپیوندند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار