۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

انتقاد خط کشتیرانی مرسک از دولت‌ها برای تعلل در تغییر خدمۀ کشتی‌ها

شرکت مرسک ضمن انتقاد از کشور‌ها که در زمینۀ تغییر خدمه تعلل کرده و هیچ گونه تسهیلاتی برای بازگشت مجدد دریانوردان انجام نداده اند، خواستار همکاری هرچه بیشتر کشور‌ها برای تعیین تکلیف دریانوردان مقیم بنادر و یا کشتی‌ها شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۷
انتقاد خط کشتیرانی مرسک از دولت‌ها برای تعلل در تغییر خدمۀ کشتی‌ها
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی این شرکت خطاب به دولت‌ها صادر شده آمده است متأسفانه سهل‌انگاری برخی از کشور‌ها و سخت‌گیری آنان باعث شده تا اوضاع به وخامت بیشتری منجر شود.

چرا که نه تنها خط کشتیرانی مرسک و شرکت‌های تابعه بلکه همه خطوط کشتیرانی از این پدیده آسیب جدی دیده و پیامد‌های آن‌ را به خوبی احساس می‌کنند.

"Soren Skou" مدیرعامل، A.P. Moller – Maersk گفت: در حال حاضر ۶۶۰۰ خدمه در کشتی‌های مربوط به خطوط کشتیرانی این شرکت وجود دارد که باید به خانه‌های خود بازگردند و در مقابل همان تعداد به کشتی‌ها ملحق شوند که متأسفانه برخی کشور‌ها انتظارشان از دریانورد فقط جابه‌جایی کالا است و به سایر مسایل و مشکلات آنان اهتمام لازم را ندارند. 

وی در پایان گفت: اگرچه تمام تلاش خود را برای تغییر این وضعیت به کار گرفته‌ایم، اما نگران دریانوردان و خانواده‌های آنان هستیم امید است با دیدگاه مثبت مسئولان اجرایی کشور‌ها و همکاری خطوط هوایی بتوان به این مشکل غلبه کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار