۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

واردات ژن اصلاح شده لارو میگو جهت تولید سال ۹۹

رئیس اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران از انجام برنامه ریزی‌ها برای واردات ژن اصلاح شده میگو و ارائه آن به مراکز تکثیر لارو میگو خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰
واردات ژن اصلاح شده لارو میگو جهت تولید سال ۹۹
 
دکتر علی اکبر خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا از انجام برنامه‌ریزی‌ها برای واردات ژن اصلاح شده میگو و ارائه آن به مراکز تکثیر لارو میگو خبر داد و بیان داشت: واردات این ژن اصلاح شده میگو نقش بسیار مهمی در تولید لارو‌های عاری از بیماری برای فصل تولید ۹۹ خواهد داشت.

رئیس اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران در ادامه همچنین به تدارک پرورش دهندگان و مسئولان برای تولید میگوی سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که هم اکنون در دست بررسی است به مسائل مربوط به پیشگیری از بیماری مربوط می‌شود.

خدایی اذعان داشت: در این راستا شاهد همکاری سازمان‌های شیلات و دامپزشکی برای آماده سازی مزارع میگو در سال آینده هستیم تا شاهد کمترین شیوع بیماری و تلفات در مزارع پرورشی باشیم به طوری که نظارت‌های سازمان دامپزشکی از هم اکنون بر آماده سازی مزارع آغاز شده است.

این مقام مسئول در اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران، اظهار امیدواری کرد: با عدم شیوع بیماری و تلفات ناشی از شرایط محیطی، سال زراعی ۹۹ شاهد افزایش چشمگیر تولید میگو و نزدیک شدن به اهداف برنامه ششم توسعه در صنعت میگوی پرورشی کشور باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار