۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

۱۰ مؤسسه رده بندی برتر ۲۰۱۹ را بشناسیم

۱۰ مؤسسه رده بندی برتر ۲۰۱۹ را بشناسیم
۱۰ مؤسسه رده بندی برتر جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۳۹۳
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، ۱۰ مؤسسه برتر رده بندی جهان در سال ۲۰۱۹ به شرح ذیل هستند.

مؤسسه رده بندی DNV GL نروژ

مؤسسه رده بندی DNV GL نروژ به ریاست Knut Ørbeck Nilssen جایگاه بزرگترین مؤسسه رده بندی جهان را برعهده دارد.

تسلط مطلق در بخش کارگوی عمومی و شناور‌های تک محموله از جمله امتیازاتی است که به DNV GL کمک کرده است تا جایگاه نخست خود را حفظ کند.

شراکت تحقیق و توسعه با اداره بنادر و دریانوردی سنگاپور و آزمایش شناور کنترل از راه دور با شرکت حمل و نقل Fjord1 نروژ و دیگر سهام‌داران نروژی، مثال‌هایی از فعالیت این مؤسسه به شمار می‌آید.

مؤسسه رده بندی ABS آمریکا

مؤسسه رده‌ بندی ABS آمریکا تحت مدیریت Chris Wiernicki در ارائه دیدگاه‌ها در راستای نیل به هدف کربن‌زدایی، ارتقای امنیت شناور و ایمنی سایبری حضور پررنگ و فعالی را به نمایش گذاشته است.

مؤسسه رده بندی Class NK ژاپن 

مؤسسه رده بندی Class NK که کرسی ریاست آن را Koichi Fujiwara برعهده دارد، توانست در ردۀ سوم 10 مؤسسه برتر رده بندی جهان جای گیرد. این مؤسسه بزرگترین ناوگان فله را در میان رقبای بزرگ خود در اختیار دارد و هم‌چنین در بخش کشتی‌های کارگوی عمومی، دومین ناوگان بزرگ را از آن خود کرده است.

مؤسسه رده بندی Lloyd’s Register انگلستان به ریاست Nick Brown، مؤسسه رده بندی Bureau Veritas فرانسه به ریاست Matthieu de Tugny، مؤسسه رده بندی China Classification Society چین به ریاست Mo Jianhui، مؤسسه رده بندی Korean Register of Shipping کره جنوبی به ریاست Lee Jeong-kie، مؤسسه رده بندی RINA به ریاست Paolo Moretti، مؤسسه رده‌ بندی Russian Maritime Register of Shipping روسیه به ریاست Konstantin Palnikov و مؤسسه رده بندی Indian Register of Shipping هند به ریاست Arun Sharma به ترتیب جایگاه چهارم تا دهم جدول برترین مؤسسات رده بندی دنیا را برعهده دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار