۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

چالش‌های حمل و نقل کانتینر در پایان ۲۰۱۹ و آغاز ۲۰۲۰

چالش‌های حمل و نقل کانتینر در پایان ۲۰۱۹ و آغاز ۲۰۲۰
حمل و نقل کانتینری در سال ۲۰۲۰ همچنان تحت تأثیر جنگ تجاری بین آمریکا _چین، برگزیت و اجرای قانون ۲۰۲۰ قرار گرفته و احتمال دارد این چالش‌ها منجر به کاهش رشد این بخش شود.
کد خبر: ۸۴۶۲۹
به گزارش گروه بین الملل مانا به نقل از کارشناسان شرکت حمل‌و‌نقل "iContainers" عوامل متعددی در پایان سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ حمل و نقل کانتینری را مورد تهدید قرار خواهند داد که این چالش‌ها از سه ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۱۹ و از سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تأثیرات خود را بر این بخش تحمیل خواهند کرد که از جملۀ آنها می‌توان به جنگ تجاری آمریکا، چین و برگزیت و همچنین آغاز سال نوی چینی نام برد.

بر اساس این گزارش "Klaus Lysdal" معاون موسسۀ iContainers در این ارتباط گفت: به نظر می‌رسد آغاز چالش‌های اصلی مربوط به صنعت حمل و نقل، از اواخر سال ۲۰۱۹ شروع شده و در سال ۲۰۲۰ نیز ادامه می‌یابد.

وی گفت: آمادگی شرکت‌ها برای انطباق با قانون ۲۰۲۰ و کاهش ظرفیت حمل و نقل  در برخی از خطوط کشتیرانی همچنین آغاز سال نو چینی و مشکلات مدیریتی حمل و نقل جهانی کانتینر را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

وی یاد آور شد که در ماه گذشته میلادی گروه مشاوران "Drewry" با ابراز نگرانی از وضعیت حمل و نقل کانتینری در سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی کردند رشد این بخش از ۳.۹ درصد به ۳ درصد کاهش خواهد یافت که ناشی از تشدید تنش‌های سیاسی و مقررات جدید حمل‌و‌نقل جهانی است که این بر آورد مورد تأیید کارشناسان iContainers نیز می‌باشد.

به گفتۀ "Klaus Lysdal" از آنجایی که ممکن است برخی مالکان کشتی‌ها به علت اینکه نمی‌توانند ناوگان خود را به سیستم اسکرابر مجهز کنند و احتمال دارد برخی از کشتی‌ها را از چرخۀ فعالیت خارج کنند، این مشکل نیز مزید بر علت کاهش رشد خواهد شد.

وی در پایان گفت: از آنجایی که تعطیلات سال نوی میلادی و سال جدیدِ چینی باعث می‌شود مشتریان تلاش کنند تا کالا‌های خود را قبل از آغاز  فصل تعطیلات دریافت کنند، امیدواریم این موضوع نیز به اندازه کافی مشکل آفرین نباشد و به روند عادی مدیریت حمل و نقل کانتینری آسیب بیشتری وارد نکند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار