۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
معاون بنادر و دریانوردی بوشهر:

راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر سبب رونق گردشگری می‌شود

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری کشتی مسافری _ باری گراند فری در بندر بوشهر گفت: این شناور پیشرفته به منظور ایجاد خط کشتیرانی باری و مسافری بوشهر به قطر در بوشهر پهلو گرفته است.
کد خبر: ۸۴۰۲۷

راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر سبب رونق گردشگری می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد قاسمی با بیان اینکه کشتی مسافری _ باری گراند فری دارای ۱۴۴ متر طول، ۲۶ متر عرض است اظهار داشت: این کشتی دارای۵۰۰ تخت در قالب ۲۵۰ اتاق و 1300 صندلی است که در پنج کلاس به جابه جایی مسافر می‌پردازد.

وی اضافه کرد: این کشتی پس از فراهم شدن مقدمات لازم در مرحله اول با حمل بار فعالیت خود را آغاز و در آینده نزدیک با ایجاد ظرفیت مسافری در محور بوشهر - قطر اقدام به جا به جایی مسافر خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: با انجام هماهنگی‌های بین دستگاهی و حل مشکل تامین سوخت، این کشتی فعالیت خود را در محور بوشهر-قطر و بالعکس به صورت دو بار در هفته آغاز می‌کند.

سعید زرین‌فر افزود: انتظار است با طی فرایندهای باقی مانده در آینده نزدیک راه اندازی و فعالیت آن محقق شود.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی و تأمین سوخت از جمله مسائل باقی مانده برای فعال شدن این خط کشتیرانی است که با تدابیر پیش بینی شده به زودی این موانع نیز برطرف می‌شود.

زرین فر ادامه داد: کشتی پیش بینی شده برای مسیر باری و مسافربری است که با توجه به مبادلات تجاری گسترده بوشهر و قطر تحقق این مهم می‌تواند در کاهش هزینه حمل و نقل مؤثر واقع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار