۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

رکورد جدید هند در آموزش و صدور دریانورد

هند با افزایش 35 درصدی آموزش و صدور دریانورد به دلیل استفاده از شیوه های الکترونیکی به رکورد جدیدی در سال 2018 دست یافت.
کد خبر: ۸۳۰۹۴

رکورد جدید هند در آموزش و صدور دریانورد
به گزارش گروه بین الملل مانا، وزیر حمل و نقل هندوستان گفت: در سال 2018 میلادی در زمینه آموزش و صدور دریانوردان هندی به سایر کشورها با افزایش 35 درصدی مواجه بودیم که در نوع خود بی سابقه است.

وزیر حمل و نقل هند افزود: تعداد دریانوردانی که در سال 2017 میلادی به روی کشتی های هندی و خارجی کار می کردند 154 هزار و 300 نفربود که در سال 2018 میلادی به 208 هزار و 700 نفر افزایش یافت. همچنین تعداد دانشجویان دروس دریایی نیزاز 14هزار و 300 نفر در سال 2017 میلادی به 19 هزار و 900 نفر افزایش یافت که این رقم با افزایش 37 درصدی مواجه است.
وی علت افزایش تعداد دریانوردان را اقدامات دولت در ارتباط با بهبود استانداردهای آموزش دریانوردی ،افزایش فرصت های آموزشی در کنار دریا و بهبود سیستم معاینه و صدور گواهینامه و تسهیل سهولت انجام کسب و کار ذکر کرد.
وی افزود: برنامه بازبینی جامع برای ارزیابی کیفیت موسسات آموزشی به نتیجه مطلوبی در این کشور رسیده است که آن هم نشان از افزایش تعداد دریانوردان دارد.
به گفته وزیر حمل و نقل هند، استاندارد کردن آموزش الکترونیکی نیز زمینه مناسبی را فراهم کرده تا به صدور دریانوردان دراقصی نقاط جهان کمک کند.
وی در پایان یاد آور شد: در حال حاضر سیاست آموزشی این کشور آموزش تئوری در خشکی و یاد دادن روش های آموزشی داخل کشتی است تا دریا نوردان نسبت به آموزش صحیح حرفه دریانوردی اقدام کرده و دوره های آموزشی و آزمایشی را به نحو احسنت طی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار