۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

تمرکز مرسک بر تجارت کانتینر یخچال دار

تمرکز مرسک بر تجارت کانتینر یخچال دار
صنعت کانتینری مرسک (MCI) تصمیم گرفت به عملیات خود در بخش تولید تسهیلات خشک کانتینری در چین پایان دهد و تمرکز خود را بر تجارت زنجیره سرد معطوف سازد.
کد خبر: ۸۲۷۳۰
به گزارش گروه بین الملل مانا، به دنبال فشار‌ها و چالش‌های حاکم در بازار در برخی مقاطع زمانی، صنعت کانتینری مرسک دست به اقدامی جدید زد و در واقع ناکارآمدی کارخانه Dongguan از اوایل دسامبر ۲۰۱۸ میلادی که تسهیلات خشک کانتینری را در چین تولید می‌کرد موجب شد تا تمرکز صنعت کانتینری مرسک به سوی تجارت کانتینر‌های یخچال دار تغییر یابد.
بر اساس این گزارش، میزان تقاضای جهانی برای دریافت محصولات تازه در روندی صعودی قرار گرفته است که خود بیانگر نیاز بازار به کانتینر‌های یخچال دار است.
در همین راستا مدیر MCI گفت: متاسفانه، تغییر تمرکز ما بر روی تجارت زنجیره سرد، بر عملکرد ما در کارخانه Dongguan که از دسامبر ۲۰۱۸ میلادی میزان فعالیت آن به حداقل رسیده است تاثیر می‌گذارد. 
با این حال شرکت در حال حاضر تمرکز و قدرت خود را بر روی تجارت زنجیره سرد که  رو به رشد است می‌گذارد. اخیرا، از هر سه کانتینر یخچال دار که در حمل و نقل جهانی مواد فاسد شدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد یک کانتینر به تکنولوژی Star Cool Container مجهز است که از سوی شرکت MCI معرفی و ساخته شده است.
در پایان این خبر، مدیرعامل MCI افزود: با متمرکز شدن تمامی منابع MCI بر تجارت زنجیره سرد، رشد پایدار و سرمایه گذاری مستمر در تولیدات و ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن به مشتریان تضمین می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار