۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

رونق گردشگری کیش در ایام نوروز/تکمیل هتل دریایی تا دو سال آینده

رئیس جامعه هتلداران کیش گفت: همچون سالهای گذشته در ایام نوروز، هتل های کیش خدمات خود را بدون تخفیف به گردشگران ارائه می دهند.
کد خبر: ۸۰۱۸۹

مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا  با اشاره به اینکه هم اکنون 50 هتل در جزیره کیش به گردشگران خدمات اقامتی ارائه می دهند، تاکید کرد: در آینده ای نه چندان دور با تکمیل هتل های در دست ساخت شاهد فعالیت حداقل 91 هتل با کیفیت در جزیره کیش خواهیم بود.

رئیس جامعه هتلداران کیش تاکید کرد: به زودی شاهد افتتاح دو هتل پنج ستاره در جزیره کیش خواهیم بود که این امر باعث رونق هر چه بیشتر توریسم جزیره خواهد شد.

وی در ادامه به استقبال چشمگیر گردشگران از هتل دریایی ترنج اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی ساخت هتل دریایی دیگر در جوار هتل ترنج از ابتدای امسال آغاز شده است که امید می رود، ظرف دو سال آینده به اتمام رسد و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

این مقام مسئول در جزیره کیش با بیان اینکه هتل هایی که هم اکنون در جزیره کیش به عنوان یکی از اصلی ترین زیرساختهای گردشگری جزیره فعالیت می کنند، بیان داشت: هتل های جزیره کیش هر ساله فعالیت های خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا هماهنگ می کنند.

وی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی در موارد مختلف برای مدیران و نیز کارکنان هتل های جزیره از سوی جامعه هتل داران کیش در راستای ارتقای هر چه بیشتر خدمات مناسب و استاندارد به گردشگران ورودی به جزیره خبر داد و گفت: این امر در راستای آشنایی کارکنان و مدیران هتل ها با آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه هتل داری صورت می گیرد.

صفا با اشاره به اینکه هتلهای جزیره علاوه بر ارائه بهترین سرویس در زمینه پذیرایی و اقامت، سایر خدمات لازم از جمله خدمات گردشگری دریایی را به مسافران خود ارائه می دهند،عنوان کرد: قیمت خدمات گردشگری به صورت جداگانه از خدمات پذیرایی و اقامت محاسبه می شود.

وی در ادامه در خصوص وضعیت نرخ هتل های کیش در نوروز 97 یادآور شد: از آنجا که بیش از 80 درصد از هتلهای کیش در گارانتی دفاتر خدمات مسافرتی قرار دارند، لذا نرخ گذاری به عهده مدیران هتل ها نیست بلکه چارتر کننده ها نرخ هتل های را تعیین می کنند.

رئیس جامعه هتلداران کیش، اظهار کرد: بنابراین جامعه هتلداران کیش نمی تواند چارتر کننده ها را مجاب به کاهش نرخ هتل ها کند.

صفا اذعان داشت: در نتیجه همچون سالهای گذشته در ایام نوروز، هتل های کیش خدمات خود را بدون تخفیف به گردشگران ارائه می دهند.

به گفته این فعال بخش خصوصی در توریسم جزیره کیش، ورود گردشگران به جزیره کیش در ایام نوروز به بالاترین حد خود می رسد.

وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون ظرفیت اقامتی تمام هتل های جزیره تکمیل شده است که این امر حاکی از استقبال گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه های توریستی این جزیره مرجانی خلیج فارس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار