۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

دو پیکر دیگر در سانچی پیدا شد

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از یافتن دو پیکر جدید دیگر از جانباختگان نفتکش حادثه دیده ایرانی و انتقال آنها به یدک کش خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۸۱۰۵
دو پیکر دیگر در سانچی پیدا شد هادی حق شناس در گفتگو با خبرنگارمانا گفت: تیم تجسس و نجات چین ساعت 4:00 صبح امروز این امکان را یافتند که وارد کشتی نفتکش شوند و در پل فرماندهی ( عرشه ) دو پیکر جدید را پیدا و به یدک کش انتقال دهند.
وی افزود: با توجه به بالا بودن فوق العاده درجه حرارت در کشتی تیم جستجو و نجات مجبور به ترک آن شدند. در حال حاضر عملیات اطفای حریق و از سوی دیگر خنک کردن کشتی ادامه دارد.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: تیم تجسس ایران نیز با یدک کش به محل حادثه اعزام شده اند و به محض آنکه شرایط مناسب شود تیم تجسس و نجات ایران و چین بطورهمزمان وارد نفتکش خواهند شد. 
وی ادامه داد: تا این لحظه از هویت دو پیکر جدید اطلاعاتی در دسترس نیست. 
حق شناس با اشاره به اینکه این نفکتش بطور کامل وارد آبهای ژاپن شده است، اظهار داشت: کشتی نفکتش حادثه دیده با ورود به آبهای ژاپن بیش از 130مایل از آبهای چین دور شده است و این امر سبب می شود که ژاپنی ها بتوانند با امکانات بیشتر برای اطفای حریق و جستجو و نجات به این نفتکش کمک کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار