۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

وضع قوانین زیست محیطی؛ اولویت بیمکو

دبیر کل بیمکو از اولویتِ وضع قوانین زیست محیطی طی پنج سال مدیریتِ آتی خود در این اتحادیه خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۶۰۹
وضع قوانین زیست محیطی؛ اولویت بیمکو
به گزارش گروه بین الملل مانا، دبیرکل بزرگترین اتحادیه بین المللی کشتیرانی موسوم به بیمکو مدیریت این شرکت را تا سال 2022 میلادی در دست خواهد داشت و اولویت وی وضع قوانین زیست محیطی است.
بر اساس این گزارش، Angus Frew گفت: اکنون زمان بسیار قابل توجهی برای صنعت کشتیرانی است و خرسندم که توانستم قرارداد مدیریتی خود را به مدت پنج سال دیگر تمدید کنم. خوشحالم که می توانم رهبری سازمانی را داشته باشم که با حضور متخصصین عملی و گسترۀ تسلط آنان، قادر است تمایز اساسی بین مسائل مختلف در صنعت کشتیرانی را شناسایی کند. در این زمینه می توان به مباحث زیست محیطی و ایجاد استراتژی گاز گلخانه ای اشاره کرد.
بیمکو اعلام کرد: سازمان قصد دارد دسترسی یکسانی در صنعت کشتیرانی برای همه ایجاد کند و مشکلات عملی پیش‌روی مالکان کشتی را از سر راه بر دارد تا آنها بتوانند خود را با قوانین زیست محیطی تطبیق دهند.
وی در همین راستا گفت: مهمترین مسئله در دستورالعمل کاری بیمکو، محیط زیست است. باید برنامه کاهش سولفور 2020  اجرا شود و استراتژی روشن و اهداف مشخصی برای کاهش آلایندگی کربن وجود داشته باشد. برخورد فعال در این رابطه تنها راهی است که می توان با تکیه بر آن از وجود صنعتی قانونمند اطمینان حاصل کرد.
بر اساس اظهارات دبیرکل بیمکو، انتشار آلاینده ها در صنعت کشتیرانی در سال 2008 میلادی به اوج خود رسید و تنها هدف عملی برای مالکان رساندن میزان انتشار این آلاینده به صفر است.
شایان ذکر است، وی از سال 2013 میلادی به سمت دبیرکلی بیمکو سکان هدایت این سازمان را در دست دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار