۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
مدیرعامل کشتیرانی فرانسه:

CMA CGMسودکرد/آماده سازی برای تحویل9شناورغول پیکر

میزان درآمد خالص شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه از کل درآمد حاصل در سه ماه دوم سال جاری میلادی با رشد 33.3 درصدی همراه شد و جایگاه قدرتمند این شرکت را در صنعت کشتیرانی تثبیت کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۶۳۱۲
CMA CGMسودکرد/آماده سازی برای تحویل9شناورغول پیکر
به گزارش گروه بین الملل مانا، درآمد خالص شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه در سه ماه دوم سال جاری میلادی از درآمد کلی به ارزش پنج میلیارد و 550 میلیون دلار به 219 میلیون دلار رسید که خبر از افزایش 33 درصدی آن در مقایسۀ سال به سال می دهد.
بر اساس این گزارش، میزان جابه جایی بار از سوی شرکت کشتیرانی فرانسه با توجه به ادغام خط APL، آغاز به کار ائتلاف اقیانوسیه و پویایی صنعت کشتیرانی افزایش قابل ملاحظه ای را تجربه کرد.
شرکت کشتیرانی فرانسه در این گزارش ضمن اشاره به درآمد خالص این شرکت گفت: میزان درآمد خالص در سه ماه دوم سال جاری میلادی در حالی به 219 میلیون دلار رسید که در مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی زیان 129 میلیون دلاری را ثبت کرده بود. افزون بر آن، افزایش در نرخ حمل و نقل بار در بسیاری از خطوط گروه فرانسوی افزایش 12.5 درصدی در میانگین درآمد کلی شرکت به ازای هر کانتینر و در مدت زمان مذکور را به همراه داشت. میزان درآمد تلفیقیِ گروه نیز رشد 56.8 درصدی را تجربه کرد و به پنج میلیارد و 550 میلیون دلار رسید.
بر همین اساس، شرکت کشتیرانی CMA CGM توانست بار دیگر با بهترین عملکرد به عنوان نقش آفرین برتر در صنعت کشتیرانی و در سطح جهان بر حسب درآمد قبل از بهره و مالیات یا سود قبل از بهره و مالیات (EBIT) حاشیه ای همچون سه ماه نخست سال جاری میلادی جایگاه پرقدرت خود را حفظ کند.
در همین راستا، مدیر شرکت کشتیرانی فرانسه گفت: گروه با افزایش EBIT حاشیه ای در سه ماه دوم سال جاری میلادی نتایج مالی بسیار ارزنده ای را از خود برجای گذاشت و از استراتژی خود برای این رشد سودده سپاسگزارم. این شرکت بار دیگر در صنعت کشتیرانی بیش از پیش موفقیت خود را ثبت کرد و نشان داد مدیریت عملیاتی عالی و ارتباط استراتژی های اتخاذ شده می توانند جایگاه پرقدرت شرکت را حفظ کنند.
رودالف سعد در ادامه افزود: طی سه ماه دوم سال جاری میلادی، تلاش خود را مبنی بر حمایت از رشد گروه با اکتساب طرح ریزیِ شدۀ Mercosul آغاز کردیم تا بازارهای داخلی برزیل شاهد رونق باشند. گروه همچنین، در حال آماده سازی برای تایید 9 فروند شناور غول پیکر کانتینری به ظرفیت 22 هزار TEU است که موجب ادامۀ مسیر ارتقا و رقابت در بازار خواهد شد.
این گزارش ادامه داد: در نخستین روز ماه آوریل سال جاری میلادی، بزرگترین ائتلاف عملیاتی کشتیرانی موسوم به "ائتلاف اقیانوسیه" آغاز به کار کرد. این ائتلاف با ارائۀ بیش از 40 خدمات دریایی، پوشش بندری و زمان های ترانزیتی از سوی مشتریان مورد استقبال فراوان قرار گرفت. در تاریخ 26 ماه آوریل، شرکت کشتیرانی فرانسه و بندر Adani توافقنامه ای مبنی بر سرمایه گذاری مشترک امضا کردند که به دنبال آن به طور مشترک ترمینال کانتینری جدیدی را در بندر Mundra مدیریت کنند.
افزون بر آن، در تاریخ 12 ماه ژوئن سال 2017 میلادی شرکت کشتیرانی CMA CGM و خط کشتیرانی مرسک دانمارک از یک توافقنامۀ دوطرفه خبر دادند که به موجب آن فرانسه یکی از خط های برتر کشتیرانی برتر و موثر در بازار حمل و نقل کانتینریِ برزیل موسوم به خط Marcosul خریداری کرد.
اکتساب خط کانتینری برزیل فرصت تقویت خدمات کشتیرانی فرانسه به آمریکای جنوبی به ویژه در برزیل را برای ارائه خدمات door-to-door و کابوتاژ فراهم می آورد.اکتساب خط برزیلی پل ارتباطی بین آمریکای جنوبی، اروپای شمالی و مدیترانه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار