۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

همکاری بانک های آسیا با شناورهای حمل گاز سنگاپور

شرکت مالک شناورهای حمل گاز سنگاپور به موجب تامین مالی شش فروند شناور اضافه شده به ناوگان این شرکت در سال 2016 میلادی با بانک های آسیا قراردادی امضا کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۱۲۳
همکاری بانک های آسیا با شناورهای حمل گاز سنگاپوربه گزارش گروه بین الملل مانا و به دنبال امضای توافقنامۀ تسهیلات تجاری به ارزش 290 میلیون دلار با بانک های آسیا، شرکت مالک شناورهای سنگاپور موسوم به BW LPG شش فروند شناور اضافه شده در سال 2016 میلادی به ناوگان این شرکت را تامین مالی می کند.
بر اساس این گزارش و به نقل از مدیر شرکت BW LPG، ناوگان شناورهای سری Aurora به طور کامل و طبق شرایط و قوانین جدید تامین مالی خواهند شد. افزون بر آن، این قرارداد مالی رویکرد شرکت را در مدیریت استراتژیکِ کنترل قیمت و توانایی ایجاد تعادل در سکوهای شرکت مذکور برای بازگردادن ثبات پایدار در بازار به نمایش می گذارد.
بر همین اساس، امضای این قرارداد با بانک های واردات- صادرات کرۀ جنوبی به عنوان یکی از نمایندگی های وام دهنده، بانک امور خارجی چین و شعبۀ بانک ABN AMRO Bank N.V. سنگاپور شرایط تامین مالی را برای شناورهای ناوگان شرکت مذکور فراهم آورد.
این گزارش ادامه داد: در ماه دسامبر سال 2016 میلادی، شرکت BW LPG شناور Aurora LPG را به همراه 9 فروند شناور VLGC با عمری سه ساله به ناوگان خود اضافه کرد. افزون بر آن شش فروند شناور نو تحویل گرفت و سه فروند شناور دست دوم خود را به فروش رساند.
از سوی دیگر، به موجب کاهش درخواست حمل و نقل در بازار شناورهای LPG این شرکت در میزان سود خود پس از کسر مالیات در سال 2016 میلادی با رقم 23 میلیون و 600 هزار دلار در مقایسه با 326 میلیون و 100 هزار دلار در سال 2015 میلادی شاهد کاهش بی سابقه ای بود.
شایان ذکر است، درآمد خالص این شرکت نیز به موجب کاهش مخارج سفرهای دریایی در سال 2016 به 407 میلیون دلار رسید که در مقایسه با رقم 626 میلیون و 500 هزار دلار افت شدیدی را تجربه کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار