۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

مدرن ترین شناور جستجو و نجات دریایی در بندر اروندکنارمستقر شد

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از ورود و استقر ناجی17 مدرن ترین شناور جستجو و نجات دریایی در بندر اروندکنار خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۲۹۲۱
مدرن ترین شناور جستجو و نجات دریایی در بندر اروندکنارمستقر شدبه گزارش مانا، مهندس سفاری  با اشاره به استقرار یک فروند شناور ناجی در اسکله امداد و نجات دریایی بندر اروندکنار گفت: با پیگیری وحمایت های مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و اقدامات ارزنده وی در دوران پسا تحریم برای خرید شناورها و تجهیزات، شناور تند رو ناجی ۱۷  از پیشرفته ترین شناورهای امداد و نجات دریایی در بندر اروند کنار مستقر شد.
وی افزود: ماموریت این شناور تجسس وامداد ونجات دریایی بمنظور سرعت بخشیدن به امر رسیدگی به شناورهای حادثه دیده در آبراه بین المللی اروندرودآماده خدمت رسانی در این رودخانه است .
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان در ادامه خاطر نشان کرد: مرکزMRSC بندر اروندکنار ماموریت امداد ونجات جان افراد حادثه دیده را در شمال غرب خلیج فارس بعهده دارد.
مهندس سفاری در پایان با بیان اینکه تجهیز و استاندارد سازی این مرکزدر سال ۹۴ و ۹۵ از اولویتهای اجرایی بنادر و دریانوردی آبادان نیز بوده است تصریح کرد: با تحویل شناور مذکور به طور چشم گیری امداد و نجات دریایی در این منطقه از خلیج فارس سرعت مطلوبی خواهد گرفت و افزایش توان خدمت رسانی به شناورها را در شمال غرب خلیج فارس از اهداف بنادر و دریانوردی آبادان نیز دانست.
برچسب ها: اروند آبادان
ارسال نظرات
آخرین اخبار