۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

بارگیری 50 هزار تن کلینکر از بندر کاوه به مقصد کویت

مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم از صادرات محصولات شرکت سیمان قشم به ارزش سه میلیون و 529 هزار و 272 دلار به کشورهای خارجی خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۲۷۹۷
بارگیری 50 هزار تن کلینکر از بندر کاوه به مقصد کویت
به گزارش مانا، پژمان بهرامی با اعلام این مطلب گفت: از ابتدای امسال 130 هزار تن کلینکر به ارزش یک میلیون و 697 هزار و 522 دلار به دو کشور پاکستان و کویت صادر شده است.
وی ادامه داد: 21 هزار تن سیمان به ارزش 831 هزار و 750 دلار نیز امسال از بندر کاوه قشم به مقصد آفریقا بارگیری شده است.
به گفته مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم هم اکنون کشتی وارنا برای بارگیری 50 هزار تن کلینکر قشم به مقصد کویت در اسکله کاوه پهلو گرفته و این محموله به ارزش بیش از یک میلیون دلار طی چند روز آینده در کویت تخلیه خواهد شد.
بهرامی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم برای کمک به صادرکنندگان کالا از این جزیره مشوق هایی همچون کاهش هزینه توقف کشتی ها و صدورمجوز اخذ هزینه از شناورها معادل سایر بنادر کشور را در دو سال اخیر به اجرا گذاشته است.
جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور واقع شده و با داشتن چهار شهرک صنعتی حرکت جهشی در زمینه محصولات صادرات محور در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم داشته به طوری که میزان صادرات این منطقه در سال 95 نسبت به سال گذشته با 95 درصد افزایش همراه بوده است.
برچسب ها: قشم کلینگر
ارسال نظرات
آخرین اخبار