۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

فروش آنلاین شناورها در چین

دادگاه دریایی چین پنج فروند از شناورهای شرکت ورشکستۀ حمل و نقلیِ Wenzhou را از طریق مزایده آنلاین به فروش گذاشت.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۵۸۴
فروش آنلاین شناورها در چینبه گزارش گروه بین الملل مانا، دادگاه دریایی چین شناورهای شرکت فروپاشیدۀ Wenzhou که از شرکت های توابع گروه کشتیرانی Zhejiang است را به ارزش 22 میلیون و 100 هزار دلار و به صورت آنلاین به مزایده گذاشت.
بر اساس این گزارش، یک فروند شناور فله بر سوپراماکس، دو فروند فله بر هندی سایز، یک فروند یدک کش و یک بارج نفتی در لیست فروش آنلاین قرار دارند.
این گزارش ادامه داد: فله بر سوپراماکس موسوم به Zhe Hai ساخت سال 2011 میلادی ظرفیتی برابر 57 هزار DWT دارد. افزون بر آن دو فروند شناور فله بر هندی سایز که هر دو در سال 2009 میلادی ساخته شده اند با نام های Zhe Hai 156 و Zhe Hai 156 به ترتیب با ظرفیتی معادل 33 هزار و 400 و 23 هزار و 500 DWT در ناوگان این شرکت فعالیت می کردند.
شایان ذکر است، دادگاه دریایی چین اخیرا تصمیم به فروش دارایی های مصادره شدۀ شرکت های ورشکستۀ کشتیرانی این کشور به صورت آنلاین گرفته است به گونه ای که 120 دادگاه در منطقۀ Guangdong برای فروش شناورها در بخش فروش قانونی Taobao ثبت نام کردند و میزان فروش از طریق این درگاه از 100 میلیون یوان در سال 2014 میلادی به 10 میلیارد یوان در سال 2016 میلادی رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار