۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

نگاهی بر توان عملیاتی شرکت CSP کاسکو در ماه نوامبر

توان عملیاتی شرکت حمل و نقل کاسکو موسوم به CSP با رشد ده درصدی در ماه نوامبر سال جاری میلادی به فعالیت خود ادامه می دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۹۲۰
نگاهی بر توان عملیاتی شرکت CSP کاسکو در ماه نوامبربه گزارش گروه بین الملل مانا، توان عملیاتی ثبت شده برای شرکت CSP واقع در هنگ کنگ به موجب سرمایه گذاری در بخش خارجی روال صعودیِ قابل توجهی را در پیش گرفته است؛ به گونه ای که حجم کلی جابه جایی کانتینری از رقم هفت میلیون و 600 هزار TEU در ماه نوامبر سال 2015 میلادی با رشد 10 درصدی به هشت میلیون و 400 هزار TEU در ماه نوامبر سال جاری میلادی رسید.
بر اساس این گزارش، توان عملیاتی در ترمینال های خارجی این شرکت نیز با رسیدن به یک میلیون و 300 هزار TEU از 758 هزار و 700TEU تقریباً دو برابر شده است.
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به عملکرد مثبت و رو به رشد منطقۀ کرانۀ جنوب شرقی چین افزود: توان عملیاتی در منطقۀ مذکور از 358 هزار TEU در ماه نوامبر سال 2015 میلادی با رشد 16.9 درصدی به 418 هزار و 500 TEU رسید.
این گزارش ادامه داد: توان عملیاتی در مناطق Bohai Rim وYangtze River Delta نیز بسیار مثبت بود، به گونه ای که جابه جایی کانتینری در منطقۀ Bohai Rim با رشد 4.5 درصدی از دو میلیون و 600 هزار TEU به دو میلیون و 700 هزار TEU رسید. در این میان جایه جایی کانتینری در منطقۀ Yangtze River Delta با ثبت رقم یک میلیون و 600 هزار TEU از یک میلیون و 500 هزار TEU در سال 2015 میلادی خبر از افزایش 3.2 درصدیِ آن می دهد.
گفتنی است در سال جاری میلادی، توان عملیاتی منطقۀYangtze River Delta برای اولین بار و در ماه نوامبر افزایش یافت.
از سوی دیگر، کاهش توان عملیاتی این شرکت نیز در برخی مناطق از جمله ترمینال های هنگ کنگ و Cosco-HIT هر کدام به ترتیب با افت 17.2 و 14.9 درصدی با افزایش 15.4 درصدیِ منطقۀ Nansha به تعادل رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار