۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

راه اندازی خط جدید در آسیا از سوی سنگاپور

خط کانتینری APL سنگاپور شبکۀ خدمات خود را در آسیا و با معرفی سرویس جدید در کرانۀ شرقی هند موسوم به (IEX) توسعه می دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۴۵۲
راه اندازی خط جدید در آسیا از سوی سنگاپور
به گزارش گروه بین الملل مانا، خط کانتینری APL سنگاپور با ارائۀ خدمات هفتگی و از ماه دسامبر برای اتصال بازارهای آسیای شمالی به کرۀ جنوبی، چین، Chenna و هند از راه اندازی خط جدید IEX خبر داد. 
بر اساس این گزارش، این سرویس هفتگی به بنادر Busan، Qingdoa، شانگهای، Shekou، سنگاپور، Klang، مانیلا و Chennai خدمات رسانی می کند و اولین سفر دریایی خود را از بندر Busan و در تاریخ 15 ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز می کند.
بر همین اساس، مدیر تجارت درون-آسیایی APL گفت: کشتیرانی ها و مالکان از ترانزیت سریع و پایدار بین بازارهای آسیای جنوبی، شمالی و جنوب شرقی بهره مند خواهند شد. افزون برآن، امکان پهلوگیری شناورها در بنادر استراتژیک سنگاپور و Klang بعنوان هاب های ترانشیپ موجب اتصال جهانی مالکان و کشتیرانی ها از طریق این خدمات هفتگی خواهد شد.
این گزارش در پایان افزود: سرویس جدید IEX ضمن کاهش زمان ترانزیتی، پوشش بازار چین و امکان پهلوگیری در سه بندر بزرگ شانگهای، Qindoa و Shekoa را نیز به همراه دارد. از سویی دیگر، حمل و نقل کالا به طور مستقیم از سنگاپور به مالزی، مانیل و فیلیپین نیز از دیگر مزایای این خط جدید آسیایی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار